[muziek] barrio debajo / room5?

Stefan

budget freak
er zijn vast wel mensen hier die in ieder geval ongeveer weten wat ik bedoel.

jaren geleden was er een hele coole plaat. barrio debajo - gotta let yourself go.

ik zag laatst op TV de nieuwe reclame van Axe, en hoorde (dacht ik) deze plaat op de achtergrond. dit triggerde mij weer om toch nog eens op zoek te gaan naar die plaat, want ik heb em nooit kunnen bemachtigen. nu hoorde ik em net op de radio, maar die werd afgekondigd als de nieuwe plaat van room 5 ofzo. bovendien istie iets meer houserig gemaakt, waar de "oude versie" echt meer richting disco was.

ik kan de plaat dus nergens vinden. heeft iemand de versie van barrio debajo op vinyl, en wil ie em kwijt?

Origineel geplaatst door Almeros
Zou het zo'n plaat kunnen zijn die perongeluk stof ligt te vangen dan op je moeders zolderkamertje?

ik heb ooit wel eens gehoord dat ie alleen als whitelabel was uitgegeven, maar dat heb ik nooit bevestigd gezien. het kan dus wel zijn dat veel mensen em hebben maar niet meer weten dat ze em hebben :D

dus ja, het zou kunnen zijn dat mensen em nog ergens bij moeders thuis hebben liggen.

ja!

die heb ik.

en nee, ik wil 'm niet kwijt :P

jaren geleden wilde ik die plaat nog inlicenseren maar die knakker had daar geen zin in ofzo :confused:
wilde niks meer met muziek te maken hebben.

het is in ieder geval een engels plaatje met een geel label (alsof je daar iets aan hebt)...ik zou 'm ff op moeten zoeken om te kijken welk label enzo..

er wordt trouwens een sample gebruikt van een plaat waar ik de naam niet meer van weet. iets in de hoek van the doobie brothers..

Origineel geplaatst door Dobre
ja!

die heb ik.

en nee, ik wil 'm niet kwijt :P

jaren geleden wilde ik die plaat nog inlicenseren maar die knakker had daar geen zin in ofzo :confused:
wilde niks meer met muziek te maken hebben.

het is in ieder geval een engels plaatje met een geel label (alsof je daar iets aan hebt)...ik zou 'm ff op moeten zoeken om te kijken welk label enzo..

er wordt trouwens een sample gebruikt van een plaat waar ik de naam niet meer van weet. iets in de hoek van the doobie brothers..

argh!

naja, die nieuwe versie (room 5) klinkt zooooo hetzelfde als het origineel dat ik het idee heb dat die gast zich dan bedacht heeft, want het is echt op een beat na hetzelfde zeg maar ;)

volgens htfr istie uitgekomen op grove records...

maar googelen levert heel weinig op :(

als ik al niet jaloers op je was vanwege de muziek die je maakt en het bijbehorende succes, dan zou ik het wel worden door het feit dat je die plaat hebt :)

en om het nog even leuker te maken, ik schijn nummer 12 te zijn in de wachtlijst op htfr.co.uk voor deze plaat :D

naja, ik moet dus niet die room 5 versie hebben want die is net iets anders. ik wil dat origineel ;)

ik ben meer een verzamelaar wat dat betreft.

Back