Hardstyle/Hardcore Lead topic

@D-Joriz

dat heb je helemaal goed :) heb het er nog bij gemeld dat je niet moet letten op de kick, ik heb krk rp8's staat hiero en die hebben een beetje last van valse frequenties oid in het laag. ik doe het toch voor de lol en hier klinkt het goed :) thnx voor je comment anyway.

mijn ogen hadden wat detune en distortion gehad gister,vandaar..:D en zonde dat je last heb van valse freq,s als je dure monitors heb man.. ik heb dr ook last van maar dat ligt aan mn huiskamer.. die is te groot voor studio gebruik

Laatst gewijzigd:
oehh rellen.... kom op zeg zijn we 12 ofzo.. ga leads maken

Attachments

• 12.mp3
    473,3 KB · Bekeken: 120
@erol

thnx voor je comment, kick is niet vals, de bass is vals als ik hem pitch.
Kick pitch ik nooit en render eigenlijk ook bijna niet, moet er nog ff sleutelen dit weekend :)

@D-Joriz

dikke shizzle :)

Hmm, je stelt me een beetje teleur...

Ik zat te wachten op de remix, dikke lead en woeste kick eronder...

dat zou zo,n verkeerd idee niet zijn! gaan we een bassie en adriaan remix contest houden.. wel op z,n hardcore,s dan ..(demo,s gaan direct naar thunderdome .com/contest ofzo:D
ik moet zeggen dat het me wel vrij lastig lijkt..vooral die melodie proberen na te spelen...
die woeste kick gaat wel lukken denk ik

Laatst gewijzigd:
@webber ,volgens mij heb ik zoiets al eens uit de virus gehaald,dit moet ook wel met sylenth te evenaren zijn.. ik hoor portamento ,pitch envelope .. zaagje en een pulse(please correct me) beetje dist en eq ,riefurp.. hoe precies moet je zelf ff uitvogelen:P knopjes zat...
@avalon,denk niet dat je dit zo uit nexus haalt..

dan ga ik maar weer eens wat nieuwe soundbanks halen voor nexus..ik zal wel met ouwe werken denk ik

@webber ,volgens mij heb ik zoiets al eens uit de virus gehaald,dit moet ook wel met sylenth te evenaren zijn.. ik hoor portamento ,pitch envelope .. zaagje en een pulse(please correct me) beetje dist en eq ,riefurp.. hoe precies moet je zelf ff uitvogelen:P knopjes zat...
@avalon,denk niet dat je dit zo uit nexus haalt..

Oke bedankt! ga er mee aan de slag, maar welke preset kan ik het best gebruiken in de sylenth?

één die er het meeste op lijkt. weet ik veel, gewoon wat proberen.
als alles zo simpel was dan waren we allemaal noisecontrollers :)

dit heb in principe niks met dit topic te maken hoor ,maar ik moest het ff vragen aan mede TI owners .. als ik met Manuel sleish(vengeance sound) sets zit te kl0t3n en ik in het matrix menutje alles uit zet blijft de preset nagenoeg het zelfde klinken.. wie heeft dat nog meer opgemerkt? of ben ik weer de enigste?

ok.. ja ik heb een lead gepakt en een bestaande arp preset erop gezet en toen heb ik die melodie een beetje nagebootst van dat nummer per ongeluk,vandaar..klonk wel vet

Back