Aftersho-Q
Mister ''Mainstream''
@ Homeboy: Al eens geprobeerd om reverb als send effect te gebruiken? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

@after
Ik heb plugin verb gebruikt btw, intern van S1 heb ik uit staan.. Ik zal ook wat gaan experimenteren met send fx al denk ik niet dat het veel uit zal maken.. Voordeel is dat ik volume naar wens kan aanpassen in cubase toch.?!

+ het scheelt wat CPU load. Je hebt immers maar 1 reverb kanaal (althans, als je steeds dezelfde gebruikt).Ja idd. Reverb 100% wet zetten dan als send gebruiken. Dan kan je het volume van die verb zetten zo hard je wil. Heb wel gemerkt dat dat smoother klinkt dan dat je het als insert gebruikt.
Maargoed , das een persoonlijke ervaring en er zullen zowiezo wel mensen zweren om het als insert te gebruiken.![]()

Dat lijkt me nou zó irritant! Dan heb je toch veel minder controle over wat je aan het doen bent? Ik bedoel, als je een bepaald geluid gemaakt hebt, hebt gesampled, en na een paar dagen kom je erachter dat een aantal geluiden toch net iets anders moeten..Dat is een hele goede tip, hou je de track strak en clean qua galm.. Ff testen vanavond, normaal gesproken exporteer ik alle samples die ik maak en pleur ik ze in een sampler..