idols fake???

Maar dat is toch al afgelopen, nou en dat het doorgestoken kaart zou zijn... het is toch een product van de commercie

Idols is een synoniem voor Fake, doorgestoken kaart of niet.

8)

zo ongeveer ;)

Ik hoorde van de week een meisje klagen dat ze 15 SMS'jes voor Jim had verzonden, maar slechts 2 bevestigingen.....op die manier was het stemmen niet eerlijk volgens haar :D

Origineel geplaatst door Tom 32
zo ongeveer ;)

Ik hoorde van de week een meisje klagen dat ze 15 SMS'jes voor Jim had verzonden, maar slechts 2 bevestigingen.....op die manier was het stemmen niet eerlijk volgens haar :D

15 * 0.70 + 2 * 0.70 = 13.30 = 29.31 gulden :confused:

Dan ben je triest..............

Origineel geplaatst door crx303
15 * 0.70 + 2 * 0.70 = 13.30 = 29.31 gulden :confused:

Dan ben je triest..............

Je vergeet de 20 cent die het kost om een SMSje te versturen

Origineel geplaatst door oxoid
Je vergeet de 20 cent die het kost om een SMSje te versturen

kun je nagaan...... Nog triester :D

ach ja kijkers vinden het toch leuk als ze voor de gek worden
gehouden, was vroeger niet anders toen had je Quiz Show dit
was achteraf ook doorgestoken kaart , maar er hebben wel
miljoenen Amerikanen naar zitten kijken.

Alles voor de kijkcijfers:duivels:

Ach, Idols is een programma voor kinderen in de leeftijd van 8 tot 16 jaar. Die groep is er alleen maar voor om geld aan te verdienen. Want de grote platenmaatschappijen klagen wel dat ze te weinig CD's verkopen, maar over de agenda's, t-shirts, beker, en andere reclame zooi hoor je ze nooit, terwijl dat gewoon dikke winst is.

Idols heeft niks met kwaliteits artiesten te maken en/of goede muziek.

Net zoiets als starmaker. Er zijn maar weinig mensen die vinden dat K-otic een echte ster-groep was.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ach, Idols is een programma voor kinderen in de leeftijd van 8 tot 16 jaar. Die groep is er alleen maar voor om geld aan te verdienen. Want de grote platenmaatschappijen klagen wel dat ze te weinig CD's verkopen, maar over de agenda's, t-shirts, beker, en andere reclame zooi hoor je ze nooit, terwijl dat gewoon dikke winst is.

Idols heeft niks met kwaliteits artiesten te maken en/of goede muziek.

Net zoiets als starmaker. Er zijn maar weinig mensen die vinden dat K-otic een echte ster-groep was.

ik vind het keer op keer maar weer het bewijs dat je niet hoeft te kunnen zingen om in de hitlijsten te komen.
Iedere keer weer bevestigt eht weer de ULTIEM slechte smaak en intelligentie van de gemiddelde nederlander :)

ik heb maar 1 keer de TV op idols aan gehad, dat was die finale maar dat heb ik na 10 minuten weer afgezet :D

met andere woorden: Idols fake??? I don't give a shit :)

ach dat het fake en vooral commerciel is is duidelijk. hoe kan die jim in godsnaam doorzijn als iedereen hem beu word??? dan kan hij toch niet de finale in. iedereen zegt hij ziet er leuk uit maar zingen kan hij niet. naja, goed dat jamai heeft gewonnen. hij verdient het. arme gast...

Uuuuh, Idols.
Je bent pas Idol als je al jaren muziek maakt.
Dat je van onderaan en zonder geld begint. Dat het bloed, zweet en tranen kost
om zover te komen. Dat je alles(met behulp van anderen) zelf maakt en produceert.

NIET door een groep geldwolven die jou wel eens beroemd gaan maken.
'n Idol wordt je niet op deze manier daar moet je wel iets voor doen!
Over misschien 2 jaar weet niemand meer wie Jim is;
HIJ MOET ZICH NOG BEWIJZEN!!!:duivels:

toch vreemd dat iedereen een negative mening heeft, terwijl ze volgens zichzelf er nog nooit of minstens 10 minuten naar hebben gekeken.. vreemd. :duivels:

Origineel geplaatst door Googol
Uuuuh, Idols.
Je bent pas Idol als je al jaren muziek maakt.
Dat je van onderaan en zonder geld begint. Dat het bloed, zweet en tranen kost
om zover te komen. Dat je alles(met behulp van anderen) zelf maakt en produceert.

NIET door een groep geldwolven die jou wel eens beroemd gaan maken.
'n Idol wordt je niet op deze manier daar moet je wel iets voor doen!
Over misschien 2 jaar weet niemand meer wie Jim is;
HIJ MOET ZICH NOG BEWIJZEN!!!:duivels:

Inderdaad kunnen ze beter terugkomen als ze snappen waar ze mee bezig zijn en hoe de industrie nu eigenlijk werkt...

Originality is the keyword....

frappant dat jij denkt dat je een jochie van 15 dat straks op zeker op nr 1 staat in de top 40 te kunnen uitleggen hoe de industry werkt..... :D

dat deze jongen maar lekker zingt en lekker op nr 1 komt, ik kan me der echt niet over opwinden.

feit is dat die liedjes die ze voor jim en jamai hadden geschreven allebei super catchy waren......ik heb ze allebei 2 minuten gehoord en gelijk zaten ze allebei in mijn hoofd geramd.........vervelend, maar wel vakmanschap......viel het jullie ook op dat er een moog voyager in de studio stond? :)

als ik jamai/jim was zou ik als een dolle eigen materiaal gaan schrijven.....als ie over 3 jaar van dat contract af is kan ie dan als het erin zit z'n eigen dingen gaan doen....

Psies, vind wel dat die mensen die daar achter de schermen de boel goed voor elkaar hebben. Ze mogen misschien wel muziek maken waar wij onze neus voor ophalen maar het is wel reteknap hoe ze het maken. En dat vind ik wel interessant. En dat idols gedoe, tsja de mensen krijgen gewoon wat ze verdienen of liever gezegd zelf voor betalen. ;)

Origineel geplaatst door krz
toch vreemd dat iedereen een negative mening heeft, terwijl ze volgens zichzelf er nog nooit of minstens 10 minuten naar hebben gekeken.. vreemd. :duivels:

hehehe het erge is: je hoeft niet naar Idols te kijken om te weten wat het is... iedereen en alles heeft het er over :(

Back