Ik houd best wel van commerciële dance, zolang het maar niet te kazig in elkaar gestoken is. Die Duck Sauce track, ook al is het zwaar gejat, vind ik wel erg lekker. Waarom de beste man er achter ons jarenlang met die andere kutmuziek heeft geterroriseerd is mij volstrekt onduidelijk. Of dat nummer van Deadmau5 wat je zo vaak op de radio vind ik ook gewoon lekker netjes. Ik zou het niet kopen maar ik kan er niks aan afkraken. En ik kraak makkelijk dingen af. Tot op de grond. Electrohouse
Vaak zijn het toch de beter geproduceerde nummers die niet van clichees aan elkaar hangen die het het beste doen. Of een nieuwe twist geven aan een bestaand clichee. Miike Snow - Animal vond ik haast als de wat nieuwere minder commerciele house klinken waar ik vaak naar luister.
Vaak zijn het toch de beter geproduceerde nummers die niet van clichees aan elkaar hangen die het het beste doen. Of een nieuwe twist geven aan een bestaand clichee. Miike Snow - Animal vond ik haast als de wat nieuwere minder commerciele house klinken waar ik vaak naar luister.

het leven is te kort om niet je dromen na te jagen!