het is me al meerdere malen overkomen dat ik op de allerlaatste seconde wordt overboden terwijl er daarvoor geen bieders waren... hoe krijgt iemand het dan voor elkaar om op de seconde nauwkeurig een bod uit te brengen????
maar goed heb net wel een "Time Machine Pro Dual Compressor Expander" voor 25,- gewonnen weet alleen niet wat het is... ja een compressor expander, maar welk merk? en welke qualiteit?
iemand die t weet? laat maar weten en anders weet ik het over een tijdje ook als ik hem in mn studio heb
het is me al meerdere malen overkomen dat ik op de allerlaatste seconde wordt overboden terwijl er daarvoor geen bieders waren... hoe krijgt iemand het dan voor elkaar om op de seconde nauwkeurig een bod uit te brengen????
Yep dat zuigt... heb ik ook vaker gehad. Of je moet een dusdanig hoog bod ingebracht hebben dat het andere automatische bod daar nog onder blijft, maar zo betaal je natuurlijk wel vaak de hoofdprijs.
Auctionsniper.com,.. reuze handig,.. kost een kwartje ofzo,. tot de seconde nauwkeurig en
je hoeft niet meer op de raarste tijden je bed uit om te gaan bieden!
Hmm,.. ik koop op ebay tegenwoordig meer urban vinyl en gesigneerde boeken,.. haast alles uit amerika,..
Weinig gear enzo,.. maar ik ben idd best fanatiek,. en vroeger,.. toen r nog geen snipers waren,. zat ik gewoon om 5 uur sochtends te refreshen en seconden af te tellen om t leven van mijn mede ebayers te verzuren!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.