Ins en Outs de Moog Prodigy

juan.s

Gedeactiveerd account
Wie kan mij specifiek uitleggen waar alle ins en outs op een Moog Prodigy voor zijn.

Jip en Jannekke vragen.

1. Vraag: Wat is precies s-trig en wat kan je er mee, welke stekkertjes moet je hier voor hebben enn waar zou dit stekkertje precies naar toe moet gaan. moet je hier nog een speciaal kassie voor hebben bv doepfer midi to CV en welke.
  2. Keyboard in/out : Wat kan je hier mee en wat kan je hier op aan sluiten welke eigenschappen heeft dit en welke configuratie moet een ander instrument hebben om het te laten werken. Ik hoop dat jullie met een voorbeeld kunnen komen.
  3. OSC /IN : Is dit het zelfde als trigger in op een roland SH-101 of moet ik er iets anders bij denken. wat kan ik er mee wat moet een ander instrument hebben om dit te laten werken en hoe ziet het kabeltje er uit. ( stereo kabel?).
  4. VCF /IN (Voltage controlled filter): Wat kan je hier mee, welk soort kabeltje moet hier in, wat stuurt het aan. Wat moet een ander instrument bezitten om dit te laten werken.
  5. Sync /In : Wat kan ik hier mee wat moet een ander instrument hebben om dit te laten functioneren. welke eigenschappen heeft dit en moet er nog een cv kassie tussen deze. Wat voor kabel heb ik hier bij nodig. Wat (welk element)stuurt het aan.
Eerste post.

Hoop dat het niet te veel vragen zijn.

vgrt Juan

osc in en vcf in lijkt me cv ingangen voor pitch en om je filter extern te moduleren

hoi. een hele tijd later. ik heb het kunnen laten werken en zeer vet geluid.

Attachments

• prodigy.mp3
    157,5 KB · Bekeken: 135
Back