master engineer laat niks meer van zich horen

yep, daar hebbie gelijk in.
dan maar zuinig zijn op de multitrack, dat is toch wel een bewijs van oorsprong ( een beetje dan)
maar dit soort dingen blijft lastig, als een ander jou liedje eerder bij de buma registreerd dan jijzelf , dan heb je hetzelfde verhaal.

:koffie:

Zou maar uitkijken:

Ardana is a Federation member world, widely known for its capital city of Stratos, an anti-gravity elevated metropolis. It is also known as the only known planet that mines zenite.

Native to the planet are a humanoid race, Ardanans, who are divided into two castes, a labor class of Troglytes and an intellectual ruling class of Stratos city-dwellers. The caste system is riven with conflict. Despite its membership in the Federation, Ardana employs torture and capital punishment.

In 2269 the USS Enterprise came to obtain zenite for use to prevent a bacterial botanical plague on Merak II. (TOS: "The Cloud Minders")

nee helaas niet
maar wel heel snel vragen om de 24

nja ik zal het zien, mischien geburt er wel niks mee, maar lulig is het zeker.
het is me namelijk al een keer eerder gebeurt na een collab:(

Een klein truukje om er achter te komen of iemand bewust je mail negeert is het volgende, (het werkt niet altijd natuurlijk)

Maar stuur een mail van een ander adres met een ander bericht, iets onschuldigs maar wat voor de ontvanger wel interessant kan zijn om eventueel op te reageren, bijvoorbeeld, dat je een track hebt die je zou willen laten masteren, of een mp3 genoeg is bijv.. maar wees niet te doorzichtig ofcourse als je 'dat' onderwerp kiest..

Hang er ook een ontvangstbevestiging aan, misschien klikt de ontvanger wel op OK als hij deze mail krijgt en met een beetje geluk beantwoort hij de mail ook nog.

Mogelijk leest de ontvanger hier ook mee, dan werkt het weer wat minder goed natuurlijk.

Maar zoiets zou ik even proberen, dan weet je in ieder geval net ff ietsje meer voor een eventuele vervolgactie die je daarna gaat doen.

Misschien snel je track door iemand anders (een bekender(e) typ) laten masteren en dan asap uitbrengen? Registreren bij buma en dan heeft hij het nafluiten.

sommige lui doen alles voor "n paar euro, vooral als ze zelf niet veel in huis hebben
maar ik hoop dat het allemaal een storm in een glas water mag blijken te zijn..

ik heb een mail van janardana gehad (voorhhen werktij als baas bij vipzonesaples)

hij heeft nu een nieuw bedrijfje in mastering

hij had tracks nodig om te masteren, dus ik stuurde eerst een mp3 zodat hij kon luisteren ofie er wat mee kon,
ik kreeg een mail terug dat het goed klonk en hij wou een 24 bit ervan
die heb ik gestuurd.. maar hij laat niks meer van zich horen

zou het kunnen dat een master ergens mee vandoor gaat of niet zolang ik het project nog heb in samplitude?

Ik vind het een beetje raar verhaal, ('hij had tracks nodig om te masteren') dat hij aan jou vraagt of je nog iets hebt waar hij wat mee kan... Ik bedoel, als hij een platenlabel had en vroeg of je tracks had die hij zou kunnen releasen zou ik zeggen oke. Maar wat heeft het voor doel dat een masteraar iets met jou muziek kan? Om te oefenen in het masteren of zo?
Dus hij vond het goed klinken? Goed genoeg om wat mee te doen, masteren? En dan? Had je dan een gemasterde track van hem terug gekregen voor nop?

Voor je volgende tracks zou ik hier op het forum even rondvragen, zitten genoeg mensen die je tracks betrouwbaar zullen masteren voor een niet al te hoog bedrag.

ben benieuwd naar de track, release die hap !
en inderdaad , die indruk had ik ook al eerder, vreemd verhaal.
en tja je hebt van die sites waar mensen tracks tegen betaling kunnen downloaden....
misschien had ie wat extra centen/tracks nodig ?

pff wat een opluchting eindelijk mail terug met excuses dat het veel te laat was

wel een handige tip om een stukkie op een site te zetten, blijven de bijlage op synthforum altijd staan??

de tip met een envelop aanjezelf sturen kreeg ik een keer eerder via msn
maar denk dat dat niet helpt aangezien die nooit gestempeld worden.

zijn er nog meer manieren om recht op nummers te behoude3n voor het geval van?
buma lijkt me namelijk geen goed idee

pff wat een opluchting eindelijk mail terug met excuses dat het veel te laat was

wel een handige tip om een stukkie op een site te zetten, blijven de bijlage op synthforum altijd staan??

zijn er nog meer manieren om recht op nummers te behoude3n voor het geval van?
buma lijkt me namelijk geen goed idee

Waarom lijkt je buma geen goed idee?

En ik vraag me nog steeds af wat hij nu met je gemasterde track gaat doen.

aangetekend versturen.
maar of je daar een rechtzaak mee wint?

Back