synthmeeting 2010

DIT was de laatste geloof ik..

Er worden idd wel meetings gehouden. Ben vorig jaar naar de meeting in Nijmegen (Doornroosje) geweest, leuk om forum leden eens in het echt te zien en om met andere synths te spelen.

Mischien is het leuk om een meeting te houden in de buurt van Belgie zodat de Belgische leden van het forum ook eens het gevoel krijgen dat er aan hun gedacht word :D:D

Ik weet nog een leuke zaal hiervoor in Terneuzen !

Mischien is het leuk om een meeting te houden in de buurt van Belgie zodat de Belgische leden van het forum ook eens het gevoel krijgen dat er aan hun gedacht word :D:D

Ik weet nog een leuke zaal hiervoor in Terneuzen !

Misschien dat 'de belgen' zelf ook eens een meeting kunnen organiseren.. :D

Dat zie ik niet gebeuren om heel eerlijk te zijn, en voor zover ik weet is er nog 1 sjop in Terneuzen (nee niet checkpoint), zal ik het deze keer proberen te organiseren ??? Wil ik best we ldoen opzich, leuke uitdaging.

Volgens mij kan de meeting beter in Belgie worden gehouden, ik heb nog niet gehoord van Nederlanders die werden gecontroleerd toen ze naar Belgie reden en 400 euro de man boete kregen..

Wat bedoel je met "boetes" ?? Vanwege eventueel gezeur met softdrugs???? Dat is ieders eigen verantwoording, de meeste hier zijn oud genoeg om daar de gevolgen van in te zien toch ? Maar een Belgische meeting zou wel een primeur zijn :D

Volgens mij kan de meeting beter in Belgie worden gehouden, ik heb nog niet gehoord van Nederlanders die werden gecontroleerd toen ze naar Belgie reden en 400 euro de man boete kregen..

Leuk!
Ieder SF-lid dat "iets" mee brengt mag gratis op de Belgische meeting komen.

Alle gekheid op een stokje nu... de enige kans op slagen is als het ergens in het Antwerpse zal zijn, en dan nog.

De optie van Major lijkt me wel de beste

Het gaat om popodium de pit, het is een mooi en gloednieuw poppodium in Terneuzen, makkelijk te bereiken voor mensen uit Belgie ook.

Met wat acts erbij (aangezien er een heel podium met linearray staat) kan het wel leuk worden denk ik.

Jongens, ik wil graag weten of er animo is voor een meeting met zowel leden uit de NL als uit BE, dan ga ik dit proberen te regelen. Lijkt mij iniedergeval erg leuk om het zo eens te doen!

En wat die acts betreft (mocht dat doorgaan) ik beloof dat ik mijzelf niet neerzet hoor ;):D

Terneuzen is aan de goeie kant van de schelde voor mij en nog geen 60km rijden 8)
Zet me maar al in je (toekomstige)lijst alvast ;) :biertje:

ik heb een mail gestuurd naar die toko of ze ventueel geintereseerd zijn, en ik wacht nu op een antwoord :D

Back