synthmeeting 2010

als het dan toch zeeland moet worden dan doe het meteen op het strand ofzo..
aggregaat erbij, of beter nog, een deal maken met een strandtent.

wel natuurlijk op een mooie zomerse dag he..;)

als het dan toch zeeland moet worden dan doe het meteen op het strand ofzo..
aggregaat erbij, of beter nog, een deal maken met een strandtent.

wel natuurlijk op een mooie zomerse dag he..;)

Dat is ook wel een erg leuk idee. Maar de stranden zijn hier in de zomer natuurlijk overvol dus ik denk niet dat dat hem gaat worden, tenzij het s'avonds is. Maar het idee is goed :okdan:

Gear + zand & zout... hmmmmm }:|

Ik ben overigens ook wel voor een meeting :) Liefst niet in het uiterste puntje van Zeeland, maar dat zien we dan wel weer!

Even een schopje . :D

Heeft er iemand zin, tijd en een locatie om een synthmeeting te organiseren ?
Dus nog ergens in 2010.
Mooiste is het natuurlijk om iets centraals uit te zoeken om zoveel leden te trekken.

Wie voelt zich geroepen ?

Liefhebbers voor Nijmegen?

sorry jongens, ik was het helemaal vergeten. Ik heb ook niets meer van die zaal gehoord. Een meeting in het midden van het land lijkt me ook leuk, wat about Utrecht?

Da schreeuwt men wel vaker, alleen regelt er nooit iemand iets

What aboot apeldoorn?

What aboot apeldoorn?

Das 3 uur rijden maar ik heb daar familie wonen waar ik kan crachen :okdan:

Maar een Belgische meeting zou wel een primeur zijn :D

Niet echt aangezien er al eens een meeting in Antwerpen is geweest. Met welgeteld 2 Belgen en vooral veel Nederlanders (vooral uit Eindhoven)

Maar een meeting in België is natuurlijk nooit mis. Zelf kan ik heel uitgebreide accomodatie vastkrijgen maar dat is pas in 2011 (dan is het gebouw pas klaar) maar misschien is er iemand die nu al iets kan organiseren?

Aangezien de zomervakantie voor de deur staat is het wellicht interessant om dit na de vakantie te plannen? Voor mij is Nederland ook prima natuurlijk. Als Belg is Eindhoven, Breda, Tilburg, natuurlijk een stuk dichterbij maar hogerop is ook nog wel te doen.

Ik heb trouwens heel goede herinneringen aan de eerste, grote meeting in Venlo (Perron 55) :okdan:

... laten we 'n tijdsmeeting doen anders ...

Ik woon in Gorinchem (iig tot het eind vh jaar) en mijn huis is meer dan groot genoeg om een meeting in te organiseren voor +-15 mensen evt zelfs meer.
Het is 'n heel groot oud herenhuis in de oude binnenstad van Gorinchem ZH. Meerder verdiepingen waarvan 80% leegstaat. De Temp. in dit huis is bijzonder laag op dit moment (17grC) en er is airco aanwezig, tevens een tuin om in uit te waaien :D Maar dan wel een analoge meeting aub :P De herrie uit je laptop en VA ga je maar bij jezelf thuis beluisteren.

Laatst gewijzigd:
aww.. mag ik niet eens meedoen met me groovebox?
boohoo.. ik heb een issue.. wie heeft er een tissue?

Waarom niet de altijd vergeten achterhoek om een Meeting te organiseren... Het is hier mooi hoor, geloof me (of vraag Hiltree hehe)

Ik heb wel een ruimte... Doetinchem, centrum :P (geen gein, alleen niet echt centraal gelegen..)

Maar dan wel een analoge meeting aub :P De herrie uit je laptop en VA ga je maar bij jezelf thuis beluisteren.

Jammer, daar kan ik niet aan deelnemen, heb niets annaloog :erm:

Ik wel, ik wel...

Thomas Henry MPS :P

Als jullie iets organiseren dan neem ik m'n Formant wel mee (analoog genoeg?)

M'n vriendin moet erg lachen dat ik wil meedoen aan een meeting waar een stel kerels (of zitten er ook synth-dames in ons midden?) aan elkaars knopjes gaan draaien... How nerdy can you get? :o:

Als jullie iets organiseren dan neem ik m'n Formant wel mee (analoog genoeg?)

M'n vriendin moet erg lachen dat ik wil meedoen aan een meeting waar een stel kerels (of zitten er ook synth-dames in ons midden?) aan elkaars knopjes gaan draaien... How nerdy can you get? :o:

En de dames die gaan gezellig naar Tupperware parties..... :doei:

Back