bambamstudio
Certified MoogPro
This is what www.synthforum.nl is all about 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door BCA303
Ken je Thrash van Cybersonik? Pompende track met alleen een 909.

Origineel geplaatst door JazzMann
x0x zijn maar voor twee dingen goed :
* om eindeloos over te blijven leuteren & zeiken, als je s ff geen zin hebt in muziek maken/spelen
* om leeg te samplen & daarna onder een mooi lampje in een verzamelkast/museum te zetten

Origineel geplaatst door Breed
Misschien ook leuk te vermelden dat ze juist de 909 kochten omdat hij zo goedkoop was omdat geen hond (lees: de massa) hem wilde hebben. Die mannekes begonnen ook niet als ster met lots o' money in the bank. En door het feit dat ze niet naar 'zo realistisch mogelijke' sounds zochten, was het mooi meegenomen dat hij deels analoog is.
* om eindeloos over te blijven leuteren & zeiken, als je s ff geen zin hebt in muziek maken/spelen
* om leeg te samplen & daarna onder een mooi lampje in een verzamelkast/museum te zetten
Origineel geplaatst door Chinetti
Die lui leenden elkaars 909, het was simpelweg de enige drumcomputer die ze hadden.

Origineel geplaatst door jes303
je vergeet er een:
- als je geen lol meer haalt uit de rest van je studio setup en lekker dom wilt drukken en draaien op je x0x en weer plezier te maken

...euhh
dat zei ik toch net...
"...als je ff geen zin hebt om muziek te spelen/maken"![]()
nee jij had het over het leuteren erover als je geen zin hebt om muziek te maken. ik bedoel als de rest van je studio je niet meer inspireert en je gewoon hands-on pretentieloos muziekplezier wilt hebben.
jaaaa grapje.. Jesx0x
maar in het geval van hands on pretentievol muziekplezier, zet ik me liever achter de piano, bas, sitar of percussie

en op ze daarna weer te verkopen aan de volgendeOrigineel geplaatst door JazzMann

Origineel geplaatst door cadra
maar ik ben ook zo'n het-gaat-om-het-gevoel-persoon (daarom gebruik ik ook 100% hardware, al is het niet veel)
Origineel geplaatst door bounce
zo meneer De Voorman...
heeft u nu antwoord op uw vraag?
wij (ik spreek nu even namens alle betrokkene)
hebben u graag willen helpen met deze vraag
wij hopen ook dat u nog eens vaker een vraag aan ons wil stellen
geen dank

ok
www.gitaarforum.nl
www.pianoforum.net
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=stofzuigers+en+masturbatie&lr=lang_nl