Milk Inc Live at Junior Eurosong 2009

Iceman344

Stamgast
Valt het jullie ook op dat op Regie bij dit optreden nie echt wel , hoe moet ik het zegen , audiokabels had inziten of ook echt speelde ?

Waarom vraag je dat?

Fan?

Er zijn er wel meer die "live" spelen.

Zo was er een foto genomen van een live set van Justice.
En kon je duidelijk zien dat er niks aangesloten was.
Lekker de fans bedriegen en meer geld aftroggelen omdat die zogezegde live-acts meer tijd en voorbereiding vragen.

Niettegenstaande maakt Justice nog goeie muziek.

Van Regi en z'n bende moet ik :r

Maar zelfs publiek zonder verstand van apparatuur.. weet toch dat dit compleet nep is.. waarom doen ze dan toch voor t idee die synths op het podium!

Hang er dan ook gewoon ff een kabeltje in ;)

Rond 2:18 loopt meneer zelfs weg van zijn instrumenten en de muziek gaat gewoon onverminderd verder.

Volgensmij is het de standaard act van Milk Inc. Paar jaar terug ook al eens op tv een stukje gezien waar ie op een JP-8000 zonder kabels stond te pingelen :D.

Volgensmij is het de standaard act van Milk Inc. Paar jaar terug ook al eens op tv een stukje gezien waar ie op een JP-8000 zonder kabels stond te pingelen :D.

kan toch ook op water lopen ..
walk on water ..tobe whit you ...bah bah

kzou dat van mezelf niet eens trekken ...soon performance..:?:r

ook al staa je voor kinderen te paraderen ,..

basshunter is net soon " zool "
8D

Heb regi live ook al eens moeten "ondergaan" (niet mijn meug)
Maar idd, hij had Michael Shack mee op drums en 2 synthplayers (en een mactop)
Nu de 2 synthplayers waren live (ze zagen er gewoon veel te nerd met bierbuik uit) en er waren hier en daar wat kleine fouten maar good ole regi stond vooraan op een sh201 te rammen (aangesloten?)

Ik heb em daadwerkelijk wel op een acoustische gitaar zien strummen en een crap lijntje horen spelen.
Als je hem hier in Belgie op een braderij of zo ziet is het door de band wat rammen op een niet aangesloten va naar keuze.

Niet mijn genre, het live optreden was doenbaar totdat het cover time was en leila k en f*ckin out of space van prodigy werd gecoverd :r
Daar heb ik nog nachtmerries van..........

Al goed dat we in Belgiƫ nog andere export "producten" hebben :okdan:

*daelox

Maak wel even een onderscheid tussen TV prullaria en serieuze "eigen" optredens.

De Peppers hebben ook nog eens een drumstel kapot geslaan omdat ze niet live mochten spelen in een TV show maar MOESTEN playbacken. Idem dito voor top of the pops: je mag niet live spelen (althans destijds niet). Een Vangelis en Mike Oldfield spelen echt wel live als ze de keuze krijgen, maar dat kon dus niet op TOTP.

Zo ook voor Regi zou ik TV frutseltjes niet als referentie nemen. Op z'n minst op 1 festival speelden ze zeker live, wat goed te horen was toen iemand per ongeluk het tempo van een drumbak veranderde. :).

Zijn SH-201 was daarbij trouwens aangesloten. Nu heb ik hem maar 1 keer live gezien dus over andere optredens kan ik mij niet uitlaten.

Beetje naĆÆef allemaal

Op menig groot dance feest draaien djs/liveacts gedeeltelijk of helemaal niet live. zeker wanneer er sync showtjes bij komen kijken. is overigens niet iets van de laatste tijd.

Zit er nog eens over na te denken, en opzich is het eigenlijk best wel eerlijk van ze. Weet je in ieder geval gelijk waar je aan toe bent :D

lol , ik hou zeker niet van regie enz , ik wou gewoon de ironie aantonen

dit is al heeel lang gaande, waarde topicstarter.

vooral in de hardcore scene zijn de live acts grotendeels alleen geschreeuw in de mic met een cdtje aan.

inderdaad. kan ik me enorm aan storen. liever een gewoon setje dan zon "live act" waar je drie keer nix aan hebt

die zangeres Linda is wel een lekker ding...

en ja het is mijn muziek ook niet maar op zich wel OK geproduceerd...

1961746360_1999999601_drol.jpg

Die regi is wel een goeie artiest denk ik en kan ook echt wel spelen alleen is het een nog grotere showman denk ik.

Back