op welke dag of moment komt er nou werkelijk niks uit je vingers?

Ik haat Dinsdagen..

Als ik echt kapot moe ben.

geenn pijl op te trekken

eigenlijk alleen als het echt lekker weer is en ik , over het algemeen met vrouw, ergens anders ben.
( strand, sleurhut op een meestal ranzige camping, of een rondje fietsen)
anders ben ik toch altijd wel met iets bezig, vanaf s´ochtends 10 tot s´ochtends 3 ( lange dagen, ik weet het, maar mijn leven is zo kort....................)

:mega:

als meneer depressie te vriendelijk komt te doen, spijtig genoeg is het nogal ne stalker, aargh, dus ik raak soms bijna niks aan voor een maand of twee, in iedergeval nog op twee handen te tellen wanneer ik eens muziek maak, maar niet echt zo dat ik vind dat het serious lukt of ga opnemen, weer zo'n periode gehad,, moet er meer routine inkrijgen, maart zal anders zijn, ga voor een lp opnemen.
tekenen dat lukt nu aardig omdat er een expo is in maart, expo is van een centrum ik naar toe ga 2 dagen in de week, creatief gedoe voor mensen met autisme.

hopelijk van de week wat extra neuro modular shit in de brievenbus.

S`ochtends...
Als ik slecht heb geslapen.

Ik krijg wel vaak op de raarste tijdstippen/plaatsen opeens een idee voor een Cover.
Vorige week om Half 3 s`nachts nog even i`m In Love With My Car backingtrack opgenomen met de DX

Heb eigenlijk al jaren een soort van writersblock, maar dan op muzikaal gebied.
Soms maak ik een paar patterns, en even later heb ik geen zin meer om er een echt nr van te maken.

Laatste tijd aardig wat spulletjes gekocht, en 2 nieuwe DAWs ..dus ik hoop weer nieuwe energie / inspiratie te krijgen om weer wat muziek te maken.

( bijna alles op mn soundcloud account is vrij oud.. )

Back