dj speakers

matrixxx

Ouwe rot
ik zoek voor mijn dj hoek een paar speakers maar die kunnen niet al te groot zijn (hoe kleiner hoe beter) en moeten tegen een stootje kunnen als de volume open gaat en natuurlijk wel goed klinken
het mogen ook aktieve monitors zijn

heeft iemand een tip welke speakers goed zijn voor een redelijke prijs

Genelec 1029 ;)

zo blijkbaar kennen jullie die speakers allemaal even goed en weten hoe ze klinken

ik heb op de messe een paar KRK tjes gehoord (type weet ik niet meer V8 of wat) en ze waren lekker klein
iets in die richting zoek ik

wat gebruiken jullie ?????????

ik wil ze niet over me andere monitors gebruiken
ze staan te ver bij me vandaan en met wat alcohol en geschreeuw van al dat volk hier gaat de volume steeds harder en daar gaan de tweeters weer te barsten

Blueroom Minipods. Ik heb ze zelf nog niet maar ze klinken erg goed en zien er nog leuk uit ook.

Doe je zelf eens een plezier en ga gewoon eens aan't luisteren. Winkel of vrienden/kennissen of zo. ;)

Want wat is er nou anders tussen DJ speakers en andere rechthoeking dozen met luidsprekers erin?

En daar zijn al vele posts/rellen/kwijlsessies ed hier langsgekomen. Kijk die anders ook even na. :)

ik neem mijn actieve tannoy reveals soms mee als ik ga draaien...werkt perfect....

zoek funktie al gebruik maar ik kan niet iets vinden wat ik zoek (of ik zoek niet goed)
en de speaker kunnen echt niet groot zijn de tannoy reveals zijn al veelste groot en de meeste winkels hebben alleen van die grote type monitors staan (jammer)

tip was goed maar niet in mijn richting

de KRK V4 is in mijn richting wat formaat betreft en ik zal eens kijken waar ik die kan vinden

thanx allemaal

edirol en yamaha hebben ook kleine actieve spiekerts....

Speakers van SYRINCS zijn ook top!!

Greetings
Rick

ff een stomme vraag misschien van een dj, maar wat maakt het nou uit wat voor monitors je hebt als dj zijnde :confused:

wat ik belangrijk vind is dat ze hard genoeg kunnen en niet superschel klinken , meer niet. maargoed zal wel aan mij liggen 8o)

Origineel geplaatst door endonyx
ff een stomme vraag misschien van een dj, maar wat maakt het nou uit wat voor monitors je hebt als dj zijnde :confused:

wat ik belangrijk vind is dat ze hard genoeg kunnen en niet superschel klinken , meer niet. maargoed zal wel aan mij liggen 8o)

nou nou jij bent zuinig op je oren

het gaat mij er maar om dat het goed klinkt en compact is

Origineel geplaatst door SL1200
Speakers van SYRINCS zijn ook top!!
ZEKER wel!! Zelf heb ik deze (actief setje) :
m3kombseblsw280.jpg

Klinken goed, zat BASS en beveiligd tegen overbelasting..
Ben alleen bang dat ik ze moet verkopen.. Te Veel vermogen (volgens de buurt..) [ZuchT]

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
ZEKER wel!! Zelf heb ik deze (actief setje) :
Klinken goed, zat BASS en beveiligd tegen overbelasting..
Ben alleen bang dat ik ze moet verkopen.. Te Veel vermogen (volgens de buurt..) [ZuchT]

Te duur om ze zacht(er) te zetten?

tot nu toe lijken de tannoy speakers het beste er uit te komen

reden: klinken wel ok en de prijs is ok alleen het nadeel is dat ze toch iets te groot zijn maar ja dan maar de boel aanpassen en zo komen we er wel weer uit

mensen alle bedankt alvast voor jullie reaktie
:halleluja

Back