15 of 18 inch speakers of conussen gezocht - geluidskwaliteit is minder belangrijk.

Status
Please reply by conversation.

eddy

Nieuwkomer
15 of 18 inch speakers of conussen gezocht - geluidskwaliteit is minder belangrijk.

Voor een kerk in Tanzania ben ik op zoek naar een paar stevige 15 of 18 inch speakers. De geluidskwaliteit doet er niet zo zeer toe, maar wel belangrijk is dat ze tegen een stootje moeten kunnen en niet al te duur zijn. Als u alleen conussen met de benodigde electra heeft, dan is dat ook prima. Heb je dus ergens nog een set grote speakers of conussen staan die eigenlijk wel weg kan, dan hoor ik het graag. Het liefst ga ik niet boven de 50 euro per speaker of conus, maar dat kunnen we wel bespreken. Overigens is er ook nog behoefte aan tweeters.

Dat is een goede suggestie, daar had ik nog niet aan gedacht. Aan wat voor bedrijven denk je dan, bij "geluidsbedrijven"?

elke stad heeft er wel een paar, varierend van de lokale discoboeren tot grote jongens. gewoon even zoeken op geluidsverhuur ofzo in de gouden gids :)

Zal ik zeker eens proberen, wie weet. In elk geval bedankt voor de suggestie. :)

Totdat ik daar wellicht iets vind is deze vraag topic uiteraard nog wel geldig.

Ik heb nog wel een subwoofer liggen, zie foto. Is dat wat je zoekt?

attachment.php
attachment.php

Attachments

• subwoofer1.jpg
    subwoofer1.jpg
    30,8 KB · Bekeken: 60
  • subwoofer2.jpg
    subwoofer2.jpg
    24,8 KB · Bekeken: 56
ilegal dancehal ragga party ?
:okdan:

altijd gezellig.
en dan de conus opzettten als feesthoed.

( de conus is alleen het papieren gedeelte van de speaker)

:mega:

Status
Please reply by conversation.
Back