Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

'k heb net de tapatalk app gedownload, het enige wat er nu nog moet gebeuren is dat de synthforum 'eigenaar' de tapatalk plugin activeert:
documentatie hierover: http://www.tapatalk.com/en/plugin
Wie is de SF 'eigenaar'? moderator???
Hoef je ook niet door een zware keuring heen met je App!
Is het geen idee om de website gewoon mobile-browser-compatible te maken?
Dan heb je alles wat je eigenlijk wilt doen met je app (inbox, marktplaats, recente berichten).
Zo blijf je platformonafhankelijk!
Mocht je nu toch perse willen gaan programmeren, schrijf hem dan gelijk ook voor Android!Hoef je ook niet door een zware keuring heen met je App!

Beetje achterhaald idee, een dedicated app.
Als hij geen meerwaarde biedt boven de website functionaliteit.
En die website is in dit geval retegoed.
Juist met iPhone en iPad kun je op dit moment heel prima normale websites browsen, en dat wordt alleen maar beter.
2 voorbeelden; een andere door mij vaak bezochte website www.nu.nl heeft ook een iPad app, maar ik ga op de iPad altijd gewoon naar het vertrouwde www.nu.nl, waarvan ik de indeling, het gedrag en de werking goed ken en waardeer. (de app werkt anders en is druk en onoverzichtelijk)
Het zelfde geldt voor de iPhone app van marktplaats; voelt aan als een stapje terug. Omdat MP een hele goeie website heeft.
Persoonlijk zie ik me dus niet snel een app gebruiken... sorrie mensen.
-1?
Is het geen idee om de website gewoon mobile-browser-compatible te maken?
Dan heb je alles wat je eigenlijk wilt doen met je app (inbox, marktplaats, recente berichten).
Zo blijf je platformonafhankelijk!
Mocht je nu toch perse willen gaan programmeren, schrijf hem dan gelijk ook voor Android!Hoef je ook niet door een zware keuring heen met je App!
Whatever, als het maar prettig werkt.
) 
Zover schitterend is dat Andriod volgens mij niet.
Of is het zo dat wat op het ene toestel met android ook echt zo is op het andere toestel?
Heb zelf de "Berichten van vandaag" gebookmarked en krijg op de iphone een prima overzicht van het forum te zien. Zoomen en scrollen gaat op de iphone erg makkelijk, dus wat mij betreft hoeft er ook geen app te komen.