Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MadThijs
Nog twee inzendingen en dan kunnen we gaan luisteren wat er gemaakt is. Come On!![]()
Dat zou ik persoonlijk ook zeggen..... op die manier voorkom je dat de reeds-beschikbare tracks de nog-te-maken tracks kunnen beïnvloeden.... verder is een simpel doorlezen van deze thread al genoeg om achter de makers van deze "eerste" tracks te komen (wat het onbedoeld minder anoniem maakt)Zou je juist niet moeten wachten met online zetten tot na de einddatum?
) komt mijn inzending vlak voor de sluitingsdatum binnenOrigineel geplaatst door ernest@303.nu
.... verder is een simpel doorlezen van deze thread al genoeg om achter de makers van deze "eerste" tracks te komen (wat het onbedoeld minder anoniem maakt)
dan mik ik op 1 seconde voor sluitingstijd.....ik niet waarschijnlijk ik kom waarschijnlijk pas 1 minuut voor sluitingstijd binnengestorm met mijn link

)ben benieuwd !Origineel geplaatst door Roonan
Ik hoop alles voor het weekend op de site te hebben.
Even afwachten hoeveel er op de valreep binnenkomen.
Dan moet ik de boel nog uploaden naar twee sites (mirror) incl. totaal zipfile voor de breedband bezitters.
Dat moet dan allemaal vanaf mijn werk omdat ik thuis nog analoog zit (wacht nog op ADSL bestelling)
Dus onder voorbehoud hoop ik Vrijdagavond de boel online te hebben.![]()
Grt. Ronald.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ut is 1 mei!
dus iedereen heeft zijn tracks ingeleverd?
)