[ideetje] Synthforum Sample Contest

Nog twee inzendingen en dan kunnen we gaan luisteren wat er gemaakt is. Come On!

[edit]Was alleen bedoeld als aanmoediging het :stupid icoontje was misplaatst, het spijt me=(

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door MadThijs
Nog twee inzendingen en dan kunnen we gaan luisteren wat er gemaakt is. Come On!:stupid

geduld is een mooie zaak Thijs...

... & zeker bij muziek bouwen & mixen

Hee Roonan,

Kun je de drie tracks die je hebt alvast online zetten, want dan kunnen mensen vast luisteren naar wat er ingestuurd is........ ik ben bang dat het anders erg lang gaat duren........drie is toch alvast voldoende om te luisteren....toch ?

Zou je juist niet moeten wachten met online zetten tot na de einddatum? Of is dit allemaal al besproken en zeg ik iets heel raars?

Zou je juist niet moeten wachten met online zetten tot na de einddatum?
Dat zou ik persoonlijk ook zeggen..... op die manier voorkom je dat de reeds-beschikbare tracks de nog-te-maken tracks kunnen beïnvloeden.... verder is een simpel doorlezen van deze thread al genoeg om achter de makers van deze "eerste" tracks te komen (wat het onbedoeld minder anoniem maakt)

Zoals bij wel meer mensen het geval zal zijn (:D) komt mijn inzending vlak voor de sluitingsdatum binnen

Nog 2 weekjes geduld dus, wat mij betreft!

Hoewel ik heeeel erg benieuwd ben naar de concurrentie moet ik eigenlijk wel toegeven dat het wel zo eerlijk is om alle tracks na sluitingsdatum pas beschikbaar te zetten.

-C-

Origineel geplaatst door ernest@303.nu
.... verder is een simpel doorlezen van deze thread al genoeg om achter de makers van deze "eerste" tracks te komen (wat het onbedoeld minder anoniem maakt)

uhmm ja, hee, echtwaar.....hmmm

Gewoon wachten dus!! HEb geduld

...wie zouden de eerste inzenders toch zijn??:confused:

ik niet waarschijnlijk ik kom waarschijnlijk pas 1 minuut voor sluitingstijd binnengestorm met mijn link hahahahahahaha 8o) :stupid (oftewel school is in een flinke stroomversnelling nu :bekdicht: )

ik niet waarschijnlijk ik kom waarschijnlijk pas 1 minuut voor sluitingstijd binnengestorm met mijn link
dan mik ik op 1 seconde voor sluitingstijd..... :)

Gelukkig net de nieuwe µ-Ziqale release van 1 van mijn grote voorbeelden gehoord, genoeg inspiratie weer nu :D

Hoe staat het met de rest van het deelnemersveld? Ik wil veeeeeeeeeel inzendingen zien over een weekje!!!!

Eindelijk ! Me track is af. Tering, ik zat echt in de knoop met een subbas, maar na lang freaken met een phaser hoor ik iets in me oor blazen.

Wanneer wordt alles tentoongesteld? Ik wil weten hoe erg mijn track is vergeleken met de rest. :D

Ik hoop alles voor het weekend op de site te hebben.
Even afwachten hoeveel er op de valreep binnenkomen.
Dan moet ik de boel nog uploaden naar twee sites (mirror) incl. totaal zipfile voor de breedband bezitters.
Dat moet dan allemaal vanaf mijn werk omdat ik thuis nog analoog zit (wacht nog op ADSL bestelling :( )

Dus onder voorbehoud hoop ik Vrijdagavond de boel online te hebben. :okdan:

Grt. Ronald.

Origineel geplaatst door Roonan
Ik hoop alles voor het weekend op de site te hebben.
Even afwachten hoeveel er op de valreep binnenkomen.
Dan moet ik de boel nog uploaden naar twee sites (mirror) incl. totaal zipfile voor de breedband bezitters.
Dat moet dan allemaal vanaf mijn werk omdat ik thuis nog analoog zit (wacht nog op ADSL bestelling :( )

Dus onder voorbehoud hoop ik Vrijdagavond de boel online te hebben. :okdan:

Grt. Ronald.
ben benieuwd !

Hoi!

Hoewel ik graag wil heb ik niet de tijd kunnen vinden om dr mee bezig te gaan. Tenzij ik morgenavond een superimpuls krijg, gaat het voor mij niet lukken om iets in te sturen. Ik ben niet verder gekomen dan een ritmetrack.

Ik ga niet zeggen dat het me spijt, maar jammer vind ik het wel ;)

Toch een cool idee!!!

Ik ben erg benieuwd naar de nummers en de uitslag!

-Robin-

Ik ben ook zeeeer benieuwd.

Net op het nippertje: 30-4-03 23:00 ofzoiets mn trackje gedumpt :Z
Het was puffen zweten knippen plakken .. maaaar dan heb je ook:
nog steeds nix bijzonders ;)

ach, zoals Dick Paschier al zei, MEEdoen is belangrijker dan winnen ! :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ut is 1 mei!

dus iedereen heeft zijn tracks ingeleverd?

Eh, ja en nee.
Er zijn volgens mij een hoop afvallers geweest, ik had nl. veel meer inzendingen verwacht.
Ik moet wel zeggen dat ik het zelf ook niet al te makkelijk vond, het begin was zo gemaakt maar dan mis je toch ineens bepaalde geluiden om het compleet te maken.

Ben nu bezig alles online te krijgen en ik hoop Vrijdagavond het allemaal klaar te hebben.
Daardoor is er nog een heel klein beetje speling voor de laatkomers (ik noem geen namen ;) )

Dus nog ff geduld a.u.b. en may the best win!

Grt. Ronald.

volgens mij hoeven we nog geen eens te stemmen om de cd vol te krijgen ?! ;)

maar in ieder geval toppie voor het initiatief en de nazorg, ziet er allemaal pieko bellow uit

EN NEE DIT IS GEEN JURY BEINVLOEDING !! 8o)

Jammer dat er niet meer de uitdaging aangegaan zijn. En het was zeker niet makkelijk maar verschil moet er zijn. ;)

Ben best wel benieuwd wat er uit gaat komen.

ps. het lijkt wel een oordeel gods zo, Vrijdagavond ;)

Back