Verkoopt vinyl nog?

ah, ja , leuk, dat is zon platenspelertje waarbij er een mooie krul uit je plaat gesleten wordt...

:mega:

Tja, ik geef n'tuulk ook eerder de voorkeur aan dit...8~

66874_475790102623932_1155487564353971821_n.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Adele oa. bij de lokale modezaak (nu meer platenboer dan modehandel) en bij de mediamarkt. Daar begint het vinyl stunten weer. In Den Haag en Zoetermeer staan de bakken met oudere en nieuwe titels nieuw geseald. :dj:

Tja, ik geef n'tuulk ook eerder de voorkeur aan dit...8~

66874_475790102623932_1155487564353971821_n.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

nou, dat is weer een ander uiterste....

waarschijnlijk net zon kwalteit als die plastieke, alleen dan uitgevoert in nepgoud....
bling bling zogezegd...

nou, ff zieken....:D

ik heb ooit een transcriptor gehad, kostte een berg geld.
( dezelfde als in a cockwork orange)
ik heb er nooit fatsoenlijk een lp op kunnen draaien.

toen heb ik er zelf maar eentje gemaakt, ging een stuk beter.

Alleen een naald vervaardigd van een in maanlicht gedroogde eenhoornvoorhuid kan de krassen op je plaat met zulke duizelingwekkende precisie ten gehore brengen.

Maar even zonder dollen, ik zit even rond te klikken maar zijn er echt mensen die HONDERDTWINTIGDUIZEND EURO betalen voor een fokking platenspeler? En er daarna nog voor TWAALFDUIZEND EURO een element en toonarm op laten schroeven?

Laatst gewijzigd:
of't verkoopt weet ik niet maar ik koop me iig een ongeluk aan vinyl en vinyl herpersingen (gewoon een Technics 1400sl)

of't verkoopt weet ik niet maar ik koop me iig een ongeluk aan vinyl en vinyl herpersingen (gewoon een Technics 1400sl)

Tuurlijk verkoopt het. En de hoeveelheid herperssingen is bizar. Maar ik heb liever de originele. Die klinken toch vaak beter omdat ze toen nog goed konden masteren/snijden en alles vers van tape kwam ipv gedigitaliseerd kopieën van gare master tapes/vinyl rips.

Nog een slap aftreksel van de klassieke fonogrammen natuurlijk, niets klinkt zo warm als vintage was.

Heugelijk nieuws. Technics kondigde zonet hun nieuwe platenspeler SL1200G aan op hun Facebook. EINDELIJK!!

Alleen een naald vervaardigd van een in maanlicht gedroogde eenhoornvoorhuid kan de krassen op je plaat met zulke duizelingwekkende precisie ten gehore brengen.

Maar even zonder dollen, ik zit even rond te klikken maar zijn er echt mensen die HONDERDTWINTIGDUIZEND EURO betalen voor een fokking platenspeler? En er daarna nog voor TWAALFDUIZEND EURO een element en toonarm op laten schroeven?

En dan een €800 signaalkabel met massa voor naar de pre-amp van €1200 en stroomkabels van €500 voor 1,5m per stuk. En het kan nog gekker.... Losgeslagen zijn ze. En extreem decadent vind ik ook.

Zo hee, dan ben je ex mixer en platen al zo'n 15.000 kwijt voor een Jeff Mills setje (3x SL + 1x 909).

Back