The Untitled
Ouwe rot
Mooie grafiek van Pop muziek,... dan zou ik het nog wel geloven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor....zo goed als alle feesten waar ik kom is dj's die draaien met vinyl en livesets die rocken met spullen......geen dildo's met de handjes in de lucht.
Dat wat ik uitbreng op vinyl gaat supergoed en ook het oudere werk weer bijpersen gaat als een trein.
Denk dat het dus erg met de scene samenhangt waarin je verkeert en hoe de headliners in die scene zichzelf profileren.
Kijk maar eens naar een aantal feesten waar het normaal is dat je naar een poppetje staat te kijken met de handjes of de tietjes in de lucht...mensen die dit supporten snappen het gewoon niet, maar het wordt wel steeds normaler lijkt het....want de boys aan de top willen gewoon zoveel mogelijk euro's uit je zak kloppen en de rest hobbelt blij mee.
Dj-en is een skill, iets wat je moet waarderen.

Nee hoor....zo goed als alle feesten waar ik kom is dj's die draaien met vinyl en livesets die rocken met spullen......geen dildo's met de handjes in de lucht.
Dat wat ik uitbreng op vinyl gaat supergoed en ook het oudere werk weer bijpersen gaat als een trein.
Denk dat het dus erg met de scene samenhangt waarin je verkeert en hoe de headliners in die scene zichzelf profileren.
Kijk maar eens naar een aantal feesten waar het normaal is dat je naar een poppetje staat te kijken met de handjes of de tietjes in de lucht...mensen die dit supporten snappen het gewoon niet, maar het wordt wel steeds normaler lijkt het....want de boys aan de top willen gewoon zoveel mogelijk euro's uit je zak kloppen en de rest hobbelt blij mee.
Dj-en is een skill, iets wat je moet waarderen.
![]()
![]()
![]()
Nu denk ik (IMO) ook niet dat liefhebbers die met vinyl draaien (of hybride) op meisjes pop
usb trance publiek zitten te wachten
Gister trouwens nog een extra Sl1210 thuis gestuurd heb gekregen.
Was het nog maar alleen de trance.....ik durf zelfs te zeggen dat 80% van elk feest waar je meer dan 30 euro entree betaalt vol staat met fake dj's, fake liveset's en Milli Vanilli act's in vrouwelijke vorm....
Zat hier gisteren in een ander topic waar het blijkbaar normaal gevonden wordt dat je naar een "lekker wijf" zit te kijken terwijl de muziek gewoon van een ander is..ik kan dat echt niet snappen.
Er zijn zoveel getalenteerde mensen die zichzelf helemaal geven voor de muziek en dan is er een deel publiek wat liever naar een acteur zit te kijken.
en ben al wat ouder
maar "we" hebben wel muziek geleefd en daar ben ik blij om.... me nu ook niet meer druk maak om wat de massa wil horen. Spelen dj's daar ook even of 1 dj all night? Kan me voorstellen dat er meerder draaien en elk hun setje aframmelt met wat zwart goud op zak in een tasje.