Betere avatars!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
omiel:

respect!

vet! 8o)

als iemand mij wil slaan wegens het maken van slechte grappen moet ie vooral zijn gang gaan...

Origineel geplaatst door 6 trak
john, ik vind jouw'n avatar ook behoorlijk geil... ruimtelijk en luchtig... ook... zeg maar 8o)
Vooruit.... Geil dan..

Ere wie ere toe komt: Die frikandel heb ik van Shivah. Hij leeft enkel op die dingen (en worstenbroodjes)

In het echt zien frikadellen er wel smakelijk uit, maar hier op de foto... oeioei... lijkt wel een lijntje poep met mayo! Bah :D

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
In het echt zien frikadellen er wel smakelijk uit, maar hier op de foto... oeioei... lijkt wel een lijntje poep met mayo! Bah :D

En ik wilde zo langs de snackbar gaan... nu is m'n eetlust weg

En als ik nu eens de stoofpeertjes die staan te garen als avatar gebruik, is dat dan ook geil??

Origineel geplaatst door FuzzyStone
En als ik nu eens de stoofpeertjes die staan te garen als avatar gebruik, is dat dan ook geil??

Misschien als je goed zoekt dat je wel iemand vindt die er zo over denkt ja ;)

Moet dat nou weer... over 10min ga ik eten... :W

Ach heren, jullie hoeven ook geen frikadellen te eten. Muffins zijn ook lekker. Maar blijf met je tengels van mij af. De grootste Muffin mag alleen verslonden worden door vrouwelijk schoon :D

Ach heren, jullie hoeven ook geen frikadellen te eten. Muffins zijn ook lekker. Maar blijf met je tengels van mij af. De grootste Muffin mag alleen verslonden worden door vrouwelijk schoon :D

ben je zo knap dan ??? heh*D

Ik vind frikandellen gewoon heel speciaal. Ook als ik niet zoek, maar wel lekker. :)

Ik heb nog nooit een complimentje gehad over mijn avatar. Uren op ziten photoshoppen....=(

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Ik heb nog nooit een complimentje gehad over mijn avatar. Uren op ziten photoshoppen....=(

..hij is mooi, hoor. :D

Pffff, GVD! Zie ik die avatar zo rond 15.15 uur net tussen lunch en avondeten! Damn, ik krijg me toch een lekkere trek!

Eric

Origineel geplaatst door omiel
Ere wie ere toe komt: Die frikandel heb ik van Shivah. Hij leeft enkel op die dingen (en worstenbroodjes)
Nog meer respect naar Shivah! :halleluja
Wel Habek frikandellen hoop ik... Dat zijn de beste!

Oh oh, het is frikadel en niet friKandel. En voor degenen die vandaag nog zin hebben in eentje zal ik een verhelderende uitleg plaatsen van de ingrediënten van de frikadel:

Attachments

• frikadel.gif
    frikadel.gif
    18,7 KB · Bekeken: 80
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back