JohnnyBusca
rocket scientist
omiel:
respect!
respect!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vooruit.... Geil dan..Origineel geplaatst door 6 trak
john, ik vind jouw'n avatar ook behoorlijk geil... ruimtelijk en luchtig... ook... zeg maar![]()
Je bedoelt geel............ dat is een kleur waar de wereld van de bananen wel van houdt.Vooruit.... Geil dan..

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
In het echt zien frikadellen er wel smakelijk uit, maar hier op de foto... oeioei... lijkt wel een lijntje poep met mayo! Bah![]()
Origineel geplaatst door FuzzyStone
En als ik nu eens de stoofpeertjes die staan te garen als avatar gebruik, is dat dan ook geil??

In het echt zien frikadellen er wel smakelijk uit, maar hier op de foto... oeioei... lijkt wel een lijntje poep met mayo! Bah![]()

Ach heren, jullie hoeven ook geen frikadellen te eten. Muffins zijn ook lekker. Maar blijf met je tengels van mij af. De grootste Muffin mag alleen verslonden worden door vrouwelijk schoon![]()

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Ik heb nog nooit een complimentje gehad over mijn avatar. Uren op ziten photoshoppen....![]()

Nog meer respect naar Shivah!Origineel geplaatst door omiel
Ere wie ere toe komt: Die frikandel heb ik van Shivah. Hij leeft enkel op die dingen (en worstenbroodjes)