Zitten hier ook Limburgers op dit forum?

inderdaad, het lijkt mij ook slimmer dit 2/3 weken vooruit te plannen

maar ik weet zelf nog niet of ik over een weekend kan hehe dus ff wachten

Komende zaterdag is er in Venlo (ook limburg) ook een feestje georganiseerd door Equate... Misschien is dat dan... Dan slaan we veel vliegen in een klap.

bambam,

je hebt ook eigenlijk wel gelijk, het probleem is alleen dat ik de 26ste al niet kan maar wel weer de 19 of de 3e.

Maar goed we moeten gewoon ff kijken wie op welke datum kan.

BTW: ik was ook helemaal dat FM weekendje vergeten, sorry

We zien wel,

Laat maar horen welke datum mogelijk is voor iedereen.

En wat betreft regelen, ik had zo het idee om gewoon in de ierse pub bij elkaar te komen en dan hoef je verder niets te regelen dacht ik, of hebben jullie daar andere ideeen over?

grtz,
Rene

Laatst gewijzigd:
Ahaaa, ik zit al een uur te zoeken naar SF-members uit limboland.
Is er blijkbaar een thread over.
Goed....weet ik tenminste dat ik niet de enige ben uit Maastricht, al ben ik import. (bijna iedereen lijkt trouwens uit Eindhoven te komen)

Het is goed te weten dat er in Limburg ook andere muziek gemaakt wordt dan het lokale Harmonie-gejammer.:r

Nog een Limbabwnees hier ... geboren en getogen ...

Van het 'altijd gezellige' Eys :confused: via Kerkrade naar Landgraaf ver/getrokken.

Enne ... geen carnaval-fan ... ik heb vooral aan de laatste carnaval geen goeie herinneringen overgehouden.

Is die meeting er trouwens ooit nog gekomen ? Volgens mij was dit draadje al een jaar oud of zo :erm:

Hier meld zich nog een limburger. Een echte landgravenaar. ;) Geen carneval fan trouwens , niet dat ik er last van heb.

Ik ben dan wel een 'nep'-limburger maar een meeting hier in het zuiden lijkt me wel wat :biertje:

wel niet echt in de buurt van maastricht maar wel uit limburg:D

onlangs voor de tweede keer van roermond naar maastricht verhuisd (ik blijf tussen die twee plaatsen op en neer verhuizen schijnt het)

synth-treffen in een van de vele kroegen hier zou niet gek zijn.

komend poosje ben ik flexibel, dus ik ben wel van de partij

Re: Ja, hiero:

Re: Ja, hiero:

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
plattegrond2.jpg

...

plattegrond2.jpg
=
venray.jpg

Daar dus..

een keer in het weekend in een niet al te drukke kroeg (cafe zondag??) op een zondagmiddag afspreken??

Back