Strikethrough BBcode

demian

Ojee
Het valt me op dat doorgestreepte tekst niet werkt.

Zou dit misschien kunnen worden toegevoegd? :okdan:

Of doe ik iets verkeerd? Dat kan ook natuurlijk.

die optie bestaat ook niet... in het toolmenu...

Het is een optie die wel ondersteund wordt door Vbulletin, BBcode is gebaseerd op HTML, het is dus een kwestie van de juiste BBcode er even in zetten danwel activeren.
Maar of de optie wel of niet in het menu zit maakt niet uit voor de werking van een BBcode, veelal kan je in het adminpanel aangeven of je een BBcode wel of niet zichtbaar wilt hebben in het toolmenu.

Maar ik dacht dat deze functie een aantal jaar geleden wel werkte op SF, en sinds de update naar 3.0 niet meer? Of ben ik nu abuis?

sowieso stamt een doorgestreepte text nutuulk ook nog uit het pen en papier tijperk waarbij als je een woord fout had geschreven er ff een streep doorzette en er naast/boven/onder het goede schreef... dat hoeft in de digitale wereld nutuulk niet meer... je schrijft het meteen goed of overwrite het...

Dat komt omdat <S></S> deprecated is vanaf HTML 4.0 Transitional (en invalid vanaf HTML 4.0 Strict)

M.a.w.: De makers van dit forum hebben die mogelijkheid eruit gesloopt omdat het (binnenkort) verouderde en ongeldige HTML is.

aha! Dat verklaart het. :)

sowieso stamt een doorgestreepte text nutuulk ook nog uit het pen en papier tijperk waarbij als je een woord fout had geschreven er ff een streep doorzette en er naast/boven/onder het goede schreef... dat hoeft in de digitale wereld nutuulk niet meer...

Dat is zo, maar je kan er wel leuk iemands tekst mee quoten, (of je eigen tekst) en dan doorstrepen en wijsneuzerig doen, dat mis ik wel nu.. :D

Dat is zo, maar je kan er wel leuk iemands tekst mee quoten, (of je eigen tekst) en dan doorstrepen en wijsneuzerig doen, dat mis ik wel nu.. :D
ow ja idd, maar... dan kan je er ook nog altijd (want zo vaak komt dat niet voor) een plaatje van maken en zelf doorstrepen :D

Het verdwijnen van deze optie is het resultaat van onbedoeld gebruik van de mod tag. Een negative bijwerking dus waar we momenteel nog geen workaround voor hebben gevonden.

Back