weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zit ik weer kersen te eten :stupid

Ha ik laatst ook last van, van die kersen eten!!!!!!

Phochos

Daarom zit er ook nog geen slotje op.
Stukje oftopic mag....
Voor de rest ben ik het met sunny hierboven eens , het kan ook op een nette manier.
En af en toe een opmerking over synths of muziek hou je de draad ook nog ontopic.

Ik baal dat het nu zo kol*re warm is 'smorgens in mijn hok/studio .
Zeker met deze temperaturen., de zon staat er namelijk pal op.
En buiten kan ik ook al niet rustig zitten omdat die nare processie rupsen mijn eikenbomen als maaltijd zien.

Hee Hilltree,

Daarom heb ik nu mijn studio verplaatst van zolder naar de eerste etage. Daar kan ik lekker de ramen goed openzetten voor de frisse lucht en daarnaast kunnen mijn buren meteen genieten van mijn mooie muziek (of niet natuurlijk).

Phochos

de kersen zijn wat later rijp dit jaar heb ik de indruk. ( niet te vroeg de buik vol eten dus )

processierupsen is erg vervelend, kan je ze volgend jaar niet gewoon laten opzuigen wat eerder in het jaar.
ben je er na enkele jaren misschien vanaf. ( heb 'n soort overeenkomst met ongediertebestrijdingsbedrijfje, 1 keer betalen en ze blijven komen tot ik van het betreffende diertje af ben )

en die hitte,
tja, daarom heb ik de gitaar naar beneden gehaald, en me enige tijd geleden een sonicsix aangeschaft.
speakertje zit erin, ga ik lekker onder het afdak in de schaduw zitten, kids in het zwembadje, moet lukken:okdan:

[back on topic modus] Heb gisteren (of was het nu eergisteren) de batterij van mijn fs1r vervangen. Het schermpje was een beetje onleesbaar geworden. Na het vervangen was het nog steeds net zo flets en na enig zoekwerk bleek dat het contrast op 8 (of zoiets) stond. Voor niets dus alle schroeven er uit en later weer in gedraaid...[/back on topic modus]

ik heb ooit eens een korg ms aangesloten op een groenbeeld monitor...
de cutoff genereerde het aantal horizontale strepen en de reso regelde de intensiteit :eureka:

869828_monitor.jpg

wist niet dat dat kon, leuk

"waar word vermeegen valt spaan

Waar gehakt wordt vallen gabbers :D

Gisteren een paar CDtjes van Strange Life binnengekregen en een SMSje dat mijn mixer verstuurd is. Goed geregeld bij Thomann.

Ik heb trouwens door die DIY threads steeds meer zin gekregen om iets met solderen te gaan doen. Zou je een Minimoog op breadboard kunnen maken? :P

een minimoog op breadboard is prima te doen.
gaat nog redelijk snel ook, zoveel zit er niet in.
:koffie:

Waar gehakt wordt vallen gabbers :D

Gisteren een paar CDtjes van Strange Life binnengekregen en een SMSje dat mijn mixer verstuurd is. Goed geregeld bij Thomann.

Ik heb trouwens door die DIY threads steeds meer zin gekregen om iets met solderen te gaan doen. Zou je een Minimoog op breadboard kunnen maken? :P

Ik heb 't 25.3 graden hier in de woonkamer....

Ik kwam er laatst achter dat m'n Sony DPS-V77 een ingebouwde klok heeft.
En dan wat anders dan wordclock of MIDI clock, gewoon simpelweg: de tijd.
Volgens mij is dat vrij uniek in m'n studio, er zijn er (geloof) ik niet zoveel studio-apparaten die dat hebben (anders dan klokken, ja...).
Overigens heb je er geen klap aan want het zit vrij diep weggestopt in de menustructuur.

nou, is toch wel iets nieuws.
leuk lijkt me dat , als je zoiets ondekt.
ik bedoel, je hebt zo'n apparaat toch jaren...

ik heb gisteren wat geluiden geprogrammeerd op een S2000 sampler.
dus gewoon een basisgolfvormpje en verder alleen de s2000 engine gebruiken.
dat gaat dus helemaal prima de luxe.
je kan hele vette muliti layer geluiden maken met het ding.

en het was lekker weer, hoewel een graadje of 5 erbij ook wel mag.

:koffie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back