weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tyros is 3 maanden gebanned van Synthforum, heb ik horen zeggen uit betrouwbare bron... hijzelf. :erm:

Ik ben trouwens net pas uit mijn bed, mag dat op je eerste vakantiedag?

Wow, dus 'onze' Brad is een echte outlaw geworden! :D

Volgens Bradley's stats is hij 8 dagen niet meer actief geweest, en is hij gedeactiveerd.
Wat heeft hij dan gedaan?

Correctie: 8 dagen moet 10 dagen zijn.

Laatst gewijzigd:
Persoonlijke info van een lid op het forum geplaats die niet geplaatst diende te worden.... en dat heb ik van hemzelf. :)

jeps, ik heb ook een lekker bakkie warme koffie,........ of was het een bakkie lekkere warme koffie, ..of of een warm bakkie lekkere koffie?....................

heb vanochtend met m´n broer ( die is saxofonist en speelt ook lekker toetsen) een halve (doorgezaagd),hammond L122 opgehaald.
was toch nog wel zwaar..

:koffie:

jeps, ik heb ook een lekker bakkie warme koffie,........ of was het een bakkie lekkere warme koffie, ..of of een warm bakkie lekkere koffie?....................

Ach ja...
Leut , Pleur , Slobber, Troost ,Slemp, en natuurlijk een gewoon BAKKIE! (laatst hoorde ik wel een hele erge,nl: negerzweet:?) En oh ja tegenwoordig vragen ze ook weleens of je een senseootje wil... :bekdicht: "nee, doe maar koffie"...

Weet je wat mij opvalt, de 2e hands markt ligt compleet op z'n gat.
Op wat gelukzoekers na is er gewoon weinig animo voor high end spullen.

En kom je al tot een deal d.m.v. een prijsconsessie dan haken er nog steeds weer mensen af. Had pas iemand voor m'n electric Blue, die vond dat hij hem wel voor € 1.500 mocht meenemen omdat het hoogste bod op marktplaats slechts € 400,00 was.......

Toen had ik een geinporum die er 2.000 voor wilde geven als hebbedingetje, maar ook niet meer omdat z'n Arturia net zo goed was...

Hou m'n spullen lekker zelf, hoeft gelukkig niks weg.
werk nu met 2 duende's in m'n DAW ieder met een 128ch expansion en alle optionele plugs behalve voicestrip. Dus gelukszoekers Fuck You! :duivels:

Zo dit was mijn rantje van vandaag :D

............

heb vanochtend met m´n broer ( die is saxofonist en speelt ook lekker toetsen) een halve (doorgezaagd),hammond L122 opgehaald.
was toch nog wel zwaar..

:koffie:
was ie doorgezaagd in de lengte of in de breedte ?
nog een geluk dat je hem niet morgenmiddag moet gaan ophalen, bloedjeheet, "een roadieklussie"
@raphie: "d'r is 'n tied van kopen (en verkopen) en d'r is 'n tied van speulen ". gewoon lekker houwen op d'n toetsen, play the blues eruit .

Weet je wat mij opvalt, de 2e hands markt ligt compleet op z'n gat.
Op wat gelukzoekers na is er gewoon weinig animo voor high end spullen.

....blablabla...

Ssssja... crisis, vakantie, etc.etc. ...

Beste verkooptijd is toch wel rond eind Mei (vakantiegeld) en eind v/h jaar + Januari (13e maand / belastingteruggave, etc.) volgens mij..

Beste koop tijd is tussen nu en begin September: mensen willen TOCH nog op vakantie, of is allemaal wat duurder uitgevallen.. :D

Was vandaag vrij...morgen ook trouwens. Niet veel gedaan, beetje muziek geluisterd (o.a. de laatste Black Dog en wat ouder werk van Autechre etc.) Heb mijn balkon aan de voorkant vrij gemaakt van mos en onkruid en weet gelijk weer, hoe brandnetels er uitzien en waarom je ze er niet met je blote handen uit moet trekken. Auw....:stupid

50_plus-21-2-1712070851-brandnetel.jpg

Twee sneetjes Amsterdams Beuker of Beuken (?) brood op, op mijn logeeradres. Met kaas die zelfs zo uit de koelkast erg zacht was. De koelkast werkt nog goed.

heb bij deze mijn abonnement op dit topic maar eens opgezegd.........

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back