weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
neem je het ook op?
lijkt me een welkome aanvulling op m'n samplebibliotheek

israel heeft zelf onderzocht dat t afknallen van die lui van het hulpkonvooi echt prima was.. niks aan de hand
weinig opzienbarends in feite

nou dan heeft israel weer een punt,
nog even en ze worden wereldkampioen, maar da's echt een ander topic

zit inmiddels hier te zweten, en te peinzen over welke oude pinkfloydsong ik graag de volgende repitite erbij zou willen:
see emmaly play, remember a day, summer of 69, bike, set the controls ,one of these days ?
kom er niet uit, zoek iets, "makkelijks", leuks en niet, vooral niet, "postwallsfeertje van :wat speel ik toch goed gitaar met een duur geluid "
suggesties ?

een beetje zoiets dus sunny? :D

4780.jpg

alsof je m'n gedachte kan lezen 6trak !

die drinkt wel een half krat denk ik
gaan maar weer eens op huis aan.

.... wilde vandaag wat gaan pre masteren, maar de gemeente castricum had besloten om deze week eens lekker aan de weg te timmeren( letterlijk en figuurlijk) ...., kon geen hand voor m´n ogen meer horen......... de rest van de week ook niet, naar het schijnt.

nah,ja, dan moet ik ook maar gaan timmeren ofzo.
:mega:

Jeroen, als je echt omhoog zit kan ik wel wat kapotte spullen komen langsbrengen...:dubbel:

vandaag weinig weinig opzienbarends meegemaakt, sorry

Kan nergens korianderzaadjes vinden. Misschien ook maar laten, ik ben er eigenlijk helemaal niet gek op...

Verhuizen maar het vervoer komt niet opdagen, geloof me dat is niks bijzonders hier. ;)

Ik kreeg net telefoon, moet morgen naar de UK voor 't werk. 1 a 2 maanden

M'n engineers@work midi to trigger printje is onderweg :D eindelijk m'n TH MPS afmaken

Jeroen, als je echt omhoog zit kan ik wel wat kapotte spullen komen langsbrengen...:dubbel:

september wordt het, dan ga ik weer repareren.

...........................................:mega:.......................................................................................:mega:

....................................:mega:
........................................................................................................................:mega:
............................................................................................:mega:

..................:mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back