weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik denk dat ik nog leef,... En,..Als je dit leest is de kans dat je ook nog leeft vrij groot,.. Statistisch gezien leef je dan morgen hoogst waarschijnlijk ook nog,..
Al nemen je kansen met de dag waarschijnlijk wel exponentieel af.
De kans dat je dit iedere dag gaat lezen om te checken of je nog leeft is vrij klein,..
Maar als je echt twijfelt kun je altijd deze post bookmarken en even teruglezen om er vrij zeker van te zijn dat je nog niet (helemaal) dood bent.

Disclaimer:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Deze post is geen garantie voor een lang leven.

De door mij verstrekte informatie is ontleend aan bronnen die betrouwbaar mogen worden geacht, maar voor de juistheid en volledigheid daarvan kan niet worden ingestaan. De verstrekte informatie is uitsluitend indicatief en kan op ieder moment zonder verdere aankondiging worden gewijzigd.
Aansprakelijkheid

Aan de verstrekte informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Ik kan niet garanderen dat deze post foutloos of ononderbroken functioneert. Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van deze post en de daarin/daardoor verstrekte informatie. Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van posts die niet door mij worden onderhouden en waarnaar wordt verwezen of die verwijzen naar deze post

Afnemer van de informatie is verantwoordelijk voor de keuze en het gebruik van de informatie. De informatie mag uitsluitend door de afnemer zelf worden gebruikt. Afnemer mag de informatie niet overdragen, verveelvoudigen, bewerken of verspreiden. Afnemer is verplicht aanwijzingen van mij omtrent het gebruik van de informatie op te volgen. Ten aanzien van de inhoud van deze post bestaat geen overnemingsvrijheid; alle auteursrechten, ook die bedoeld in art.15 Auteurswet worden voorbehouden. Mariolands recht is van toepassing.

Mariolands recht is van toepassing.

Das unnu goeie man.. de ga ik tegen de wouten zegge als ze me aanhouden op m'n brommer!

vandaag, na 5 weken kiespijn, toch maar een zenuwbehandeling laten doen aan m'n kies. ( de verdoving begint nu uit te werken merk ik al typend )
de kinderen de film "iep" opgezet,
een flightcase aanbesteed voor de multimoog ( kan ik nog kiezen of ik de sonicsix ,of toch de multimoog meeneem naar frankrijk. gisteren even de nummers op de multi uitgeprobeerd, werkt snel naar verschillende geluiden toe mag ik wel zeggen.
oh ja en ondanks alle kiespijn toch nog 1 nummer bijna helemaal afgemixt dit weekend.
kortom weinig opzienbarens, en toch heeft het me wel beziggehouden

toch maar een paracetamol pakken

als je morgen nog leeft is de kans dan wel groter dat je 100 wordt dan vandaag
dus wat dat betreft....
heb je daar ook weer niks aan

Ik denk dat ik nog leef,... En,..Als je dit leest is de kans dat je ook nog leeft vrij groot,.. Statistisch gezien leef je dan morgen hoogst waarschijnlijk ook nog,..
Al nemen je kansen met de dag waarschijnlijk wel exponentieel af.
De kans dat je dit iedere dag gaat lezen om te checken of je nog leeft is vrij klein,..
Maar als je echt twijfelt kun je altijd deze post bookmarken en even teruglezen om er vrij zeker van te zijn dat je nog niet (helemaal) dood bent.

Disclaimer:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Deze post is geen garantie voor een lang leven.

De door mij verstrekte informatie is ontleend aan bronnen die betrouwbaar mogen worden geacht, maar voor de juistheid en volledigheid daarvan kan niet worden ingestaan. De verstrekte informatie is uitsluitend indicatief en kan op ieder moment zonder verdere aankondiging worden gewijzigd.
Aansprakelijkheid

Aan de verstrekte informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Ik kan niet garanderen dat deze post foutloos of ononderbroken functioneert. Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van deze post en de daarin/daardoor verstrekte informatie. Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van posts die niet door mij worden onderhouden en waarnaar wordt verwezen of die verwijzen naar deze post

Afnemer van de informatie is verantwoordelijk voor de keuze en het gebruik van de informatie. De informatie mag uitsluitend door de afnemer zelf worden gebruikt. Afnemer mag de informatie niet overdragen, verveelvoudigen, bewerken of verspreiden. Afnemer is verplicht aanwijzingen van mij omtrent het gebruik van de informatie op te volgen. Ten aanzien van de inhoud van deze post bestaat geen overnemingsvrijheid; alle auteursrechten, ook die bedoeld in art.15 Auteurswet worden voorbehouden. Mariolands recht is van toepassing.

als je morgen nog leeft is de kans dan wel groter dat je 100 wordt dan vandaag
dus wat dat betreft....
heb je daar ook weer niks aan

De kans dat ik 100 word is vandaag evengroot als morgen.
50%.... ik word het wel of niet...

Eehhhhmmmm.... :frons:
Ik hou maar op met mijn kans(loze)berekeningen... :biertje:

De kans dat ik 100 wordt is vandaag groter dan gisteren.
Gisteren had ik namelijk 1 dag meer te overleven om 100 te bereiken. ;)

Morgen met de 3 kinderen naar een pretpark
Zullen we ook wel overleven ;)

zo, alle papieren en tekstvelletjes met accoorden en mp3's naar de downloadsite gestuurd, kunnen ze in frankrijk gaan oefenen.
het wordt trouwens toch de multimoog, geen speaker maar wel expressiver tav de speelhulpen.( en de flightcase van de sonic6 zou 'n familietrip niet overleven waarschijnlijk )
heb zelfs een mooie flightcase voor de multimoog laten bouwen, balen ,verkeerde maat opgegeven ( gecopieerd met de case voor de mini ). nou ja , hebben we er een kabelvakje bij. nu nog kijken of alle luiers en speelgoed etc in de auto erbij kunnen .

Laatst gewijzigd:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er in Frankrijk gaat gebeuren en wat jouw rol daarin is?

kennelijk wel !

ben gevraagd wat liedjes op ouwe synth te spelen en wat uitleg te geven over synthesizers, that's it, niets opzienbarends.

bedankt , dat heb ik wel nodig, het moet in het frans

bedankt , dat heb ik wel nodig, het moet in het frans

Ik ben daar nu toevallig,..
Ik heb ff gechecked,.. bij een straatmuzikant vanmiddag,.. en de akkoorden klinken hier precies zoals thuis!
Dus maak je maar geen zorgen!

Oh ja,.. tip,... als je wiilt internetten in Frankrijk,.. ga je buiten bij een b en b hotel staan,
Connect op hun wifi,..
Ga naar hotelbb.com,..
Vul wat bogus info in,.
Et voila!!!! :D

Vandaag komt m'n Prophet08 PE board binnen :) (met de knoppen upgrade) dus eindelijk dezelfde knoppen als op m'n Virus

Schop! :okdan:

Zo dan, haha! Dus eeeh... Hmm... Tja... Ik heb eigenlijk niks zinnigs toe te voegen, dus ja...
Heeeey, maar dat is best wel weinig opzienbarend, en eeeeh.... dus ook on topic ! :eureka:

Conclusie: niets nuttigs toevoegend een topic omhoogschoppen is eeeh... on topic en voegt dus iets toe 8D :? 8o)

ben terug van mijn tripje frankrijk, de moog demotrip dus.
gezien late tijdstip snel wat meer info later.
wil wel alvast kwijt dat het minder opzienbarend was dan verwacht
verder nieuws volgt als ik wat ben uitgeslapen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back