Dat je middels de computers een 100% volledige studio hebt wordt in tijdschriften veel beschreven en is op dit forum ook regelmatige een onderwerp van discussie. In deze enquete vraag ik dan ook wie heeft een 100% computer studio.
Ter verduidelijking. Wie heeft dus al zijn synth / audio hardware de deur uitgedaan en werkt 100% met de computer, dus van klankopweking tot de eindmix. Dit is geen discussie thread over wat beter of slechter is, gewoon een peiling om te zien of wat er geroepen wordt ook geleeft wordt.
Ter verduidelijking. Wie heeft dus al zijn synth / audio hardware de deur uitgedaan en werkt 100% met de computer, dus van klankopweking tot de eindmix. Dit is geen discussie thread over wat beter of slechter is, gewoon een peiling om te zien of wat er geroepen wordt ook geleeft wordt.
ik had toen de tijd een gekraakte versie van logic, soundforge en reaktor. tot zo'n 1.5 jaar geleden heb ik daar al mij muziek op gemaakt, khad ook niet eens een keyboard om wat te kunnen inspelen, dat ging allemaal standalone via reaktor ala fastrackter stijl spelen op het toetsenbord