JohnnyBusca
rocket scientist
Dat is natuurlijk onzin... Dat weet je zelf ook wel..Origineel geplaatst door Bass
..als je antwoord 100 % ja is, hoor je niet thuis hier op het SYNTH-forum...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is natuurlijk onzin... Dat weet je zelf ook wel..Origineel geplaatst door Bass
..als je antwoord 100 % ja is, hoor je niet thuis hier op het SYNTH-forum...![]()
Origineel geplaatst door fuse
Vraag ik me ook even af wie er ooit 100% op de computer is begonnen en later toch nog hardware erbij heeft aangeschaft om diverse redenen.
Origineel geplaatst door Bass
Mwoah..![]()
dit is toch geen PC-forum of wel??![]()
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Blijkbaar heeft onze Bass nog geen kaas gegeten van de term softsynth. Geeft niks hoor Bass...
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Blijkbaar heeft onze Bass nog geen kaas gegeten van de term softsynth. Geeft niks hoor Bass...

Ik ben begonnen met Reason maar heb puur omdat ik het geluid wat er uit kwam nog niet lekker genoeg vond wat hardware stappen gedaan, en nu zit ik met de combinatie Reason/Cubase/Hardware... bevalt me prima zo.Origineel geplaatst door fuse
Vraag ik me ook even af wie er ooit 100% op de computer is begonnen en later toch nog hardware erbij heeft aangeschaft om diverse redenen.
Origineel geplaatst door bikkel
Ik heb wel hardware, maar ik werk gewoon sneller met software.
Alhoewel..
uit! Ik heb ook filters en oscillatoren dus.....
Origineel geplaatst door dekzster
stel:
Clavia komt morgen met een nieuwe hardware synth, de nordlead-4 waarbij in de specificaties staat dat hij draait op windows........is dit dan een pc of niet?, en zou je hem kopen?