Ik vind dit wel het mooise voorbeeld:Talkboxje speelt lekker op je synthje, het geluid gaat met een buis je mond in en je maakt met je mond de klanken. Microfoontje dr bij, klaar. ...
Wout
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind dit wel het mooise voorbeeld:Talkboxje speelt lekker op je synthje, het geluid gaat met een buis je mond in en je maakt met je mond de klanken. Microfoontje dr bij, klaar. ...
Die frequency tabel voor 3 BP Filters is echt toppie.
Sorry dat ik het nog niet had gelezen.
...
Dan toch gegoogled op het SF zelf ... ?Ik wil een stem namaken, en heb geen zin om een dag aan google te spenderen.

Waarom? Het is slechts een rubber slangetje en als je de geluidstrillingen bedoelt, dan zou praten en zingen al slecht voor je tanden zijnzo'n talkbox is erg grappig en het spekt de rekening van de tandarts(vooral wanneer je gitarist bent).

Ik ben de lulligste niet, dus hier heb je het fonetisch alfabet voor de Nederlandse taal, hoewel slechts het ABN, dus geen dialectenEen foneties alfabet ofzo zou handig zijn. , alle tekens met tonen dan zit je gelijk internationaal goed.
Ik heb wederom geen zin in google, handig dat synthforum!
.
t sprakʌnst spɛlə wə mɛtwe kas ma
wə sprekən ər ma
en œyt.Ik heb wederom geen zin in google, handig dat synthforum!
Ik denk eerder aan naïviteit...Ben je nou de mensen die je helpen aan het uitlachen?
Wat een arrogantie!