Synthese van een Stem

Dat begrijp ik wel dat ik ook google kan gebruiken.
Mischien dat er ook mensen mee bezig waren die me directe links kunnen geven.

Dat begrijp ik wel dat ik ook google kan gebruiken.
Mischien dat er ook mensen mee bezig waren die me directe links kunnen geven.

Echt wat ben jij een waardeloze sukkel, met je grillmeister. :r

DOE EENS WAT ZELLUF DAT ZAL JE VEEL MEER VOLDOENING GEVEN.

Troll_spray.jpg

Ik vraag iets serieus en wil dit maken, als niemand mij kan helpen jammer dan.
Gewoon vragen online is veel makkelijker dan google.
Mischien dat ik van de week tog maar eens ga googlen als ik er tijd voor heb.

En die tekentjes komen niet echt goed over, linkjes ? A.u.b.
Als ze hier niet goed overkomen, dan komen ze in de links er ook niet. Je hebt dan gewoon het font niet :)
Dan wordt het echt moeilijk voor je...
Naar de bibliotheek! Een boek lenen! :D

Maar om je de reis te besparen. Als het echt zo eenvoudig zou zijn, waarom zetten synthfabrikanten dan geen spraaksynthese voorbeelden in de factory presets? Een Ahh of een Ohh, als koortje, ja, maar dat is geen spraak. Als je de NordLead Demo hoort, dan hoor je 'Music' of 'NordLead' vooraf, tenminste, als je wat fantasie hebt...

Luister naar: http://nm-archives.electro-music.co.../Red_Lady/Demo_mp3_Factory/NordLeadDemo01.mp3

Kan beter, toch?
Doe je best!

Wout

Waar is die bibliotheek? En welk boek moet ik hebben? En waar staat het dan? Kun je niet een kopietje voor me maken en dat opsturen? En me daarna bellen om het uit te leggen?

Het is tog zo dat hier op het forum mensen zitten die alles beter weten, ik maak er gewoon gebruik van!

Het komt allemaal zo lui over, ik heb nog nooit een thread gestart hier over hoe maak ik dit geluid of gewoon met basic vragen die makkelijk te vinden zijn online.

Vragen staat vrij uiteraard maar ook die mensen die 'alles beter' weten hebben het ergens moeten opzoeken. Wat maakt jou zo bijzonder dan? Heb je eigenlijk al eens formant synthese in google in getypt?

Achteraf lijkt met me tog beter om een talkbox te kopen dan kan ik nog beter de clown uithangen

Als je nou eens iets actiever zou opstellen in plaats van alleen maar te zeuren. Daar maak je een betere indruk mee dan met hoe je je nu opstelt. De manier waarop je je nu gedraagt nodigt alleen maar uit om je in de zeik te nemen en dat is jammer, want een (goed) topic over stemsynthese zou naar mijn idee best interessant kunnen zijn.
Je ziet al dat mensen (zoals ik) uit het niets zich ermee gaan bemoeien en dat vervolgens dit topic dichtslibt met offtopic meningen en dat vervolgens de boel lekker doodbloed in oeverloos gezwets over de manier waarop jij als topic starter je gedraagt. Je bent nieuw op het forum en de meesten die hier zitten kennen elkaar al wat beter en/of ook persoonlijk en weten dus hoe ze op elkaar kunnen reageren en weten ze hoe ze bepaalde teksten die geschreven worden kunnen interpreteren. Sarcasme, grappig doen, stoer doen en een grote bek hebben( of lui over komen (ik noem er nog maar eentje)) worden hier in den beginne niet direct goed begrepen en/of komt niet goed over aangezien ze jou als persoon nog niet goed genoeg kennen.
Mijn advies is dat je je iets beleefder opstelt naar deze "alwetenden". Je wordt geholpen met advies en vervolgens doe je er weinig tot niets mee, dat is jammer en zonde van hun tijd. En dit forum gaat op zo'n manier weer een stapje achteruit richting een aantal fora waar het schering en inslag is om elkaar uit te maken voor van alles en nog wat en waar beleefdheidsvormen ver te zoeken zijn.
Als je graag verder wilt gebruiken van dit forum lijkt het mij verstandig om je gedrag iets aan te passen. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat hier geen plaats is voor grappen en grollen, natuurlijk wel, maar let een beetje op wat je zegt en hoe je overkomt op anderen.
Zo, ik mijn zegje wel weer gedaan.....en ga weer lekker muziek maken8o):doei:

Back