Kwaliteitsbehoud van't forum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Diegene die 100/100 behaalde,
... en op zijn erewoord bevestigd dat hij tussen de vragen door niet gegoogled heeft, of naar vintage-synth.com, of wikipedia,...enz gaan spieken is,

Hier zie ik een contradictie: enerzijds worden noops naar google, vintagesynth en wikipedia verwezen, maar met deze test mag het niet...

;)

en ik zie dat deze lollig bedoelde test ook al weer veeeeeeeeeels te serieus genomen wordt ;)

-C-

Hehehe

Als de vragen nou waren zoals bijvoorbeeld,
Wat is de naam van de eerst vsti gebaseerd op het vst protocol, dan zou ik glansrijk slagen. Nadeel is dat ik waarschijnlijk de enige ben die dat soort antwoorden zonder te googlen weet hahahah.

Nou leg hem maar op tafel quif!
(het goeie antwoord dan he?! ;))

-C-

Hoewel ik optisch wat heb zitten PhotoShoppen, die 100 van mij was de echte score, maar er is een vraag die ik gegokt heb, of liever, informatie gebruikte die niet het antwoord was, maar mijn kennis van de museumcollectie en ik de ervaring heb dat het apparaat met de minste mogelijkheden ook wel de oudste is... (Is deze gedachte te volgen?) Zeg maar intuïtief antwoorden met minimum kennis. Daar heb ik hele examens mee gehaald...

Wout

ja ja wout heeft zich weer door de examens gespiekt ha ha
Examen doen is een techniek. Daar hoef je niet bij te spieken :D Zelfs bij centrale examens komen vragen voor die terug slaan op een vorige. Tja, dan weet je weer een antwoord...
Dit gebeurt zelfs op de universiteit.

Wout

Steinberg Neon; uit 'n hoofd.

Helemaal goed :)

Maar van jou had ik ook niets anders verwacht hehehe.

Jippie!!!!
certificate.php

Ik heb niks tegen beginners vragen, we zijn tenslotte allemaal een keer begonnen. Waar ik me wel aan erger is gezeik over meisjes of voicechat, of onbeschofte topic starters...

Maar ja...

zeiken over meisjes hou ik ook niet van.
verder heb ik wel altijd een gezonde open levensblik , om het zo uit te drukken.
maar.. ik wist niet dat dit soort onderwerpen hier thuis hoorden, ontopic zo gezegd.
die kwis, was dat echt serieus bedoelt ...?

nou sta ik as zaterdag wel vrij eenzaam daar te koekeloeren tussen al die lui met hun 100%score t-shirtjes, slik:o:

sow, mijn test is populair geworden.

bij 70% of hoger ben je geslaagd.(7 vragen dus goed hebben)

Ikzelf ben zoals SMS303 al zei ook een knoppen man. Ik weet niet veel over wat er achter de knoppen zit, heb je die informatie echt nodig om muziek te maken? Het is wel leuk om te weten wat er gebeurt en hoe alles functioneert, vooral voor het zelfbouw aspect.

De vraag over MIDI is omdat er werkelijk veel mensen(die ook niet zo actief op dit forum zijn) die echt niet weten waarvoor het is.

@ Patrickpincher
maar spieken heeft geen zin, wie hou je dan voor de gek?
Dit is als grap bedoelt, maar het heeft me vrij veel moeite gekost om vragen te bedenken.

@ edwinemanuel
Ik heb niet veel moderne hardware, dus ik weet er ook niet veel over. Zo weet iemand anders weer veel over moderne hardware en weer minder over de oude hardware.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back