Hoe krijg je meer meisjes op het SF forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja een keer dacht ik : ik trek de stoute schoenen aan : en ik ga op www.vocalisten.nl een visje uitgooien over SF ( ha ja hoe leuk en intressant en prof het wel niet is enzo )

maar ja das niet stelselmatig dus .....dus dat werkt maar voor een weekje of twee en dan heb je het wel weer gehad.....

Sorry hoor,.. maar dit slaat mergens op,.
Wat moet je nou met meer meisjes hier? Hebben die meer verstand van synths?
Kunnen die beter synthgerelateerde onderwerpen verduidelijken?
Koop een Playboy of een Penthouse ofzo,..
Er zijn gewoon niet veel chicks met synths,..
Dit is een synthforum,..
Geen russische datingclub,.. tenzij je natuurlijk op wereldvreemde stoffige synthnerds valt.
Verder zijn in t verleden bijna alle draadjes waar het woord "meisjes" in voorkwam een vroegtijdig einde gestorven omdat het altijd weer uitloopt op rare woordspelingen over knoppen en pluggen etc.
En dan nog vragen waarom er zo weinig meisjes op t forum zitten?

Ze waren er wel...., totdat jij kwam.

Gheheheh!!

vinden meisjes jongens met synths dan niet sexy?! :D

nja meestal vallen ze op de stoere band jongens die kunnen shredden op flying V's die de slipjes meteen doen laten vallen, .. wel je kan altijd met een keytar optreden? Maar op één of andere manier zie je er altijd uit als een dwaas.

laten het zo zeggen, meisjes spelen liever met het speelgoed, dan er heel de tijd over te zeveren op een forum

Hee,.. ik speelde jaren in bandjes,.. en meisjes vallen gewoon op de leukste jongen,.. (ik dus!!) Boeit ze echt niet wat ie speelt ofzo! Dat ie in de band zit is al genoeg!

Wat een bull shit weer. Ik zeg :slotje:

Gooi deze meuk aub op slot, samen met die voicechat-draad want hoe doorzichtig kan je zijn. Straks wil je ook nog cammen...

Hup dicht en hop naar relatieplanet of zoiets.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back