Hoe krijg je meer meisjes op het SF forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
vooruitgang? uni-sex vind ik altijd wel aangenaam : ala star-track ha ha woman in control ha ha ( tenimste een beetje )

het was wel een serieuze vraag hoor die ik me stelde.....maar aangezien de antwoorden van sommige : het lijkt wel alsof ik opeens op een zwaar chistelijke site ben beland .... ik stel een doodnormale vraag....

Vooruitgang? Ja dat is een goede vraag. Misschien moet je daar ook maar een draadje over beginnen.
Of een draad beginnen over of zwaar christelijken ook synths spelen. En of die hier heen gelokt kunnen worden, is ook leuk. Of misschien of we een dansmarieke hoekje kunnen inrichten hier op het forum zodat we een poel hebben aan inschakelbare groupies voor als er een van ons ergens een optreden heeft, ook leuk.
Of je van meer knakworsten eten beter synth gaat spelen, goed idee hee.
Of het niet een goed idee is om een dag in de maand in te lassen om gezamelijk met iedereen van het synthforum een roze tanga te dragen zodat we het gevoel hebben bij de club te horen, fantastisch idee al zeg ik het zelf.
Of nee wacht, die laatste begin ik zelf wel een draad over, daar blijf je mooi van af, da's mijn idee, hee hee.
Of is achteruitgang ook een soort van vooruitgang als je bijvoorbeeld op een been hinkt en met je rechteroog knippert terwijl je de laatste hit van lady gaga achterstevoren fluit? Is dat niet een goed idee om een draad over te beginnen?

hee?

Ik mis Bradley steeds meer.....

Doodnormale antwoorden, daar is niks christelijks aan toch? Vrouwen kunnen prima googlen heur..

Dat is nou jammer, dat je hem niet gekend hebt.
Hij was een waar fenomeen hier op het forum.
Had je een hoop van kunnen leren......

misschien een idee om daar een draad over te beginnen:

Bradley.

Wie was dit fenomeen?

suggestie voor mogelijk meer vrouw aantrekkelijke synthforumonderwerpen:
welke synth past het beste bij een peper en zout kapsel met rode lippenstift?
wie gaat de volgende regering vormen
waarom zijn nerds aantrekkelijk
wie is toch die mod met dat lekkere , synthje
wie sprak hoelang met wie op de vorige synthmeeting en gaan ze allebei ook naar de volgende meeting
is brad weer vrijgezel, hoe komt dat
hoe maak ik heavymetal op een analogemonofoon.

ik heb deze hele draad uitgelezen en ik kan niet zeggen dat het een verrijking van mijn geest was. Ik ben wel blij dat ik snel kan lezen...

ik heb deze hele draad uitgelezen
.

prestatie, indeed
vraag me wel af waarom iemand net hier aan de vrouw wilt komen, lijkt me dat daar handigere vindplaatsen voor zijn.
is net zoiets als achter het verschil willen komen tussen oudere en nieuwere uitvoeringen van de minimoogs, op een datingsite .
d'r is een tijd En plaats voor alles, vrouwen en synthesizers is een niet zo voor de hand liggende combinatie , iha, mho

Ik vind dat de 'facepalms' hier meer op z'n plaats zijn, dan in de Behringer-reclame thread.....................

facepalm2.jpg

Meisjes/vrouwen vinden bandleden niet meer interessant zodra ik de zaal binnen kom :D

ik ken dat, ik spelen en de roadies altijd weg met de meisies ( nadat ze eerst de ijskast geplunderd hadden )

ha ha is een doodnormale vraag : hoe intreseer je meisjes voor techniek?

Interesseer jezelf maar eerst in techniek....heb jij geen kaas van gegeten.

Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey heyHi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey vHi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey Hi ha ho ho hey hey

pannekoek

ja oke .... maar je hebt alpha psychology en betha ( vrouwelijk )

waarom heb je niet minimaal 5 actieve meisjes op dit forum : vraag ik dus als leek aan een psycholoog : die vast wel op dit forum zal rondlopen....

Misschien zelf eerst langs gaan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back