Telefoon in de studio

fuse

Gepokt en gemazeld
Telkens weer zie ik telefoons in studio's.

Bij mij dus niet he. En GSM's al helemaal niet. Dat stoort en leidt af.

Mee eens?

ik word toch nooit gebeld......:L

Mijn gsm slinger overal in huis gsm schijnt niet zo goed te zijn voor de gezondheid dus draag ik hem enkelt bij me als ik de deur uit ga. Gelukkig ik word zelde gebeld :D beter Email.

Ik gebruik een telefoon met Midi om de Sequential Sixtrack te programmeren. De originele Seq. druksponsjes werkten namelijk niet erg precies meer. Ook kreeg ik daardoor steeds de verkeerde mensen aan de lijn wanneer ik aan het spelen was.

Zoiets? Waarschijnlijk volgt nu een waarschuwing van een der heren Moderators. :halleluja

Ik raak door dit soort onderwerpen nog eens een ster kwijt.

Ben ik nu toch de telefoondans ontsprongen ?

wat is de volgende thread? airco in je studio? planten in je studio?:okdan: :okdan: mij studio is ook huiskamer, dus planten, tefefoon is aanwezig.

test

test

ik bel altijd willekeurige platenmaatschappijen op en 'cranck the volume up'

als ze daarna nog aan de telefoon hangen ben ik altijd wel benieuwd wat ze nog te zeggen hebben

:L

Origineel geplaatst door bambamstudio
één ster hou je altijd......

Hij is echt te makkelijk hoor. :)

die telefoon is toch voor het geval de platenmaatschappij belt ?

om je vervolgens wanend in je flat eric office er nog maar 1 op te steken ... :L

Sterrenslag

Sterrenslag

Ja, makkelijk maar ik had'm eigenlijk ook al op de stip gelegd. Bij hoeveel AirMiles krijg je trouwens een derde ster? Ik ben trouwens allergisch voor vele planten geloof ik. Al maak ik zonder problemen de meest prachtige tuinpads op de Prodigy.

Ik heb alleen een GeenSnoerMeer, en die heb ik vrijwel altijd bij. Alleen tijdens opnames tog maar ff uit/weg;)

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Ik heb alleen een GeenSnoerMeer, en die heb ik vrijwel altijd bij. Alleen tijdens opnames tog maar ff uit/weg;)

Volgens mij is dit zo'n bericht dat ik aan de moderator moet melden ?

Het valt me op dat geen van jullie vaak gebeld wordt en jullie daar :( over zijn....

Ik heb een telefoon in de studio waarvan het stekker altijd eruit ligt, tenzij ik zelf iemand wil bellen (dan stop ik 'm er dus ff in....) En mijn GSM slingert ook altijd wel ergens in huis, maar staat altijd op tril-alarm. Dus als ik muziek maak ben ik onbreikbaar, en da's wel zo rustig.... :)

Ik heb m'n GSM altijd in m'n broekzak zitten maar over het algemeen krijg ik alleen af en toe een smsje en dat vind ik niet erg

Origineel geplaatst door conso
Volgens mij is dit zo'n bericht dat ik aan de moderator moet melden ?

Enne,waarom ookalweer?? :confused:

ByTheWay, je HOEFT 't niet eens te melden, want de MODs lezen alles..:smeris:

:D

Back