Kits

Jaaa! Oakley Sound heeft de Dual en Quad VCAs af. Zie http://www.oakleysound.com/vca-d.htm
Ziet er voor mijn gebruik ideaal uit. Voor de Quad versie heb je twee van de printplaten nodig. Paginas op mijn website staan er nu ook bij, en op de Kits pagina staat een link naar een prijslijst. Ik verwacht dat die van de VCAs nog wat om laag kan, dus dat zal ik zo snel mogelijk aanpassen.

O jezus zo blijf ik PCBs kopen! Er moet echt binnenkort iets in elkaar gezet worden...
8) voordeel bij Oakley is wel dat ze heel erg lang verkrijgbaar zijn, en niet in runs gaan.
Over runs gesproken, http://electro-music.com/forum/viewtopic.php?t=47213 :mega:
Zit me nu af te vragen of het wel verstandig is om er daar een paar extra van in te slaan, zoals ik met de VC Clock gedaan heb. Nog geen interesse in die, lijkt het.

Sja die heb ik net bij Fonik zelf besteld (PCBs dan) dus vandaar mijn reactie. Er komen wellicht ook nog 2 Toppobrillo Triple Wavefolders aan... Sjeez...

8)Zit me nu af te vragen of het wel verstandig is om er daar een paar extra van in te slaan, zoals ik met de VC Clock gedaan heb. Nog geen interesse in die, lijkt het.

Sja die VC clock is ook niet echt een heeeeel boeiend circuit he?

:walker: Eindelijk heeft die verdraaide postbode alles geleverd voor de Mankato filters. Voor degenen die al wat hebben besteld, verwacht een PB deze avond. Daarnaast wil ik melden dat ik nog een Mankato kit met PCB over heb. 8)

Ha! Kunnen Cas en ik binnenkort weer een wedstrijdje PCB vullen houden!
jij wint bij voorbaat...........,
elke keer grijp ik naast de bout plus ik ga voor kwaliteit en geen kwantiteit... :P

@Woody.....
wat worden de volgende kitjes.... de X4046's of de Buchlidian's? ;)

Laatst gewijzigd:
@Woody.....
wat worden de volgende kitjes.... de X4046's of de Buchlidian's? ;)
Normaal gesproken de Oakley VCA, dual danwel quad. Of eigenlijk allebei :P Componenten zijn al in huis, dus het is gewoon een questie van afwachten wie er een wil.
Ga ik eens uitrekenen hoeveel een X4046 kost bij mij. 8~

Oh, en nog beter nieuws. De explosieve postkoerier is onderweg met twee kits. :duivels:

Juist, nu gaat Casper dus nooit zn stripboard oscillator afmaken...
met mijn stripboard projectje zal ik nooit de schoonheidsprijs winnen.....
die Falafelgast liet me niet afkijken, eerder ongeinspirieerd aanklooien, en fabriceert zelf een mooi stripboard projectje ervan...

ehhhh... het stripboard project wordt als 1e afgemaakt....
ff de opampjes doorverbinden, wiren en testen....
nadenken over een 8hp frontpaneltje design, knippen/boren/frontprintje erop plakken/vijlen/beschermingslaagje geven en gaan met die banaan }:|

het mankato filter wil ik graag in dotcom formaat....
volgens mn bouwplanning wordt dat pas ergens eind van het jaar :P

Dus Niels wint wederom met het vullen van het pcb'tje :D

het mankato filter wil ik graag in dotcom formaat....
volgens mn bouwplanning wordt dat pas ergens eind van het jaar :P
Hee, je kunt het nu ook al in een ander formaat doen, hoef je straks alleen maar de de jacks te veranderen en het paneel. Potmeters kun je aan de draadjes laten zitten. :engel:

Ga ik nu lekker snel-filter-maling koffie drinken :koffie:

Interessant.. count me in!
Ander vraagje, is hier iemand zo technisch om mijn 909 DYI kit te bouwen? Uiteraard tegen een goede vergoeding..

Interessant.. count me in!
héhé... ik ken het... het bekende overenthousiasme :D

Met alleen een vcf ben je er (nog) niet Jay ....
Begin je maar in te lezen op de Doepfer site ;)

Ander vraagje, is hier iemand zo technisch om mijn 909 DYI kit te bouwen? Uiteraard tegen een goede vergoeding..
dat zou je tzt in de DIY 909 kick draad kunnen vragen. Richard2000 is nog bezig en als ie klaar is laat ie dat zsm weten :)

@Wmonk:
true..... maar in mn uitgebreide mail naar je staat het een en ander toegelicht.

iedereen heeft overgwerkt want de kitjes zijn binnen.....:okdan:
dat wordt weer knutselen!

@JayZfresh...
ik een synh guru?....nah ben eerder een slappe zwetser *D

Back