Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Frer!k
Aan welke eigenschap in FL erger je je dan als ik zo vrij mag zijn, dan hebben we misschien iets meer aan deze mening?
te complex is nu juist mijn laatste gedachte bij FL...Origineel geplaatst door Don Borito
Tja,.. al die schermpjes die over elkaar heen onder elkaar door zitten,... en dan door de bomen het bos niet meer zien...
ik raak gewoon te veel afgeleid.... ik hou van eenvoud zodat ik me meer op het spelen kan concentreren
Origineel geplaatst door Jack Marsic
Mike Oldfield gebruikt ook FL
Origineel geplaatst door DaRooT
Reason heb ik ook tijd gebruikt, maar dat vind ik gewoon kut, je zit aan de Reason instrumenten vast, of je moet met rewire gaan werken met bijv. FL om daar de VST's te gebruiken maar dat vind ik veel te omslachtig, gebruik dan meteen FL. Nee Reason vind ik gewoon kut, ook de sequenser van Reason.

hehe Ok.Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bericht door een moderator:
Reageer ontopic a.j.b. . Dit onderwerp gaat over artiesten die FL gebruiken.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door STicKX
Hellfish, Dan Hekate, Somatic Responses, Heretik, and Sonic Belligeranza
bron:
www.vintagesynth.org
fruityloops is wel geinig toch?

Origineel geplaatst door isnieZot
ja dat wel maar ik word er gewoon gek van dat mensen die niets van muziek kennen
het als minderwaardig product beschouwen gewoon omdat het geen stoere naam als
Logic of Cubase heeft. en denken dat al hun favoriete artiesten een studio van hier
tot in tokio hebben om hun muziek te maken.
kent er niemand Hip Hop producers die fruity gebruiken? mijn maat is nogal een hip hop
fanaat.
greets isnieZot
Origineel geplaatst door isnieZot
kent er niemand Hip Hop producers die fruity gebruiken? mijn maat is nogal een hip hop
fanaat.

Origineel geplaatst door drbone
ik heb gehoord van me mentor van muziek dat er een beat van jay-z met fl is gemaakt
en ik gebruik zelf ook FL en het is een goeie programa om hiphop/rnb beats mee te maken
en ik maak ook beats voor een crew die in 2006 met een album komt en de beats zijn met gemaakt FL![]()
Vrede Dr. Bone![]()