Er is nu aardig wat keus in 3D tv's maar de één werkt nog slechter dan de ander.
Veel geflikker, screen tearing en andere problemen doen zich voor.
"Brilletjes dragen om een film te kijken dat doe je toch niet!" en "3D is een gimmick" zijn uitspraken die je veelal leest.
Ook genoeg verhalen waar men 3D als absolute must ziet bij de aanschaf van een nieuwe tv.
Wie heeft er gelijk?
Ook is de prijs voor een 3D versie van hetzelfde type vaak al snel 250,- euro duurder
Brilletjes krijg je er vaak bij maar één extra is nog steeds best prijzig.
Tevens is een 3D speler een vereiste.
Hoe denken jullie erover, is 3D een no brainer bij aanschaf van een nieuwe tv of de grootste flauwekul?
Zag er nog geen topic over en ben zelf opzoek naar een nieuw modelletje dus dacht ach waarom ook niet.
3D lijkt me vooral gaaf bij concerten om net dat beetje extra gevoel te geven alsof je er live bij bent.
Veel geflikker, screen tearing en andere problemen doen zich voor.
"Brilletjes dragen om een film te kijken dat doe je toch niet!" en "3D is een gimmick" zijn uitspraken die je veelal leest.
Ook genoeg verhalen waar men 3D als absolute must ziet bij de aanschaf van een nieuwe tv.
Wie heeft er gelijk?
Ook is de prijs voor een 3D versie van hetzelfde type vaak al snel 250,- euro duurder
Brilletjes krijg je er vaak bij maar één extra is nog steeds best prijzig.
Tevens is een 3D speler een vereiste.
Hoe denken jullie erover, is 3D een no brainer bij aanschaf van een nieuwe tv of de grootste flauwekul?
Zag er nog geen topic over en ben zelf opzoek naar een nieuw modelletje dus dacht ach waarom ook niet.

3D lijkt me vooral gaaf bij concerten om net dat beetje extra gevoel te geven alsof je er live bij bent.
,
Het 3D effect van bioscopen en tv's benadert m.i. niet de werkelijkheid, het is eerder surrealistisch, daarmee niet minder mooi. Ik heb avatar 3D in de bioscoop gezien en dat vond ik toch wel heel erg mooi.