3D TV... is het nou echt zo geweldig?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De V heeft PIP/PAP/PAT (de G serie enkel PAT) en dat kan best handig zijn.
Verder geeft de V serie iets meer details weer bij donkere kleuren en heeft er standaard een LAN adapter ingebouwd.

De V heeft PIP/PAP/PAT (de G serie enkel PAT) en dat kan best handig zijn.
Verder geeft de V serie iets meer details weer bij donkere kleuren en heeft er standaard een LAN adapter ingebouwd.

Wat is PIM/PAM/PET???

De G heeft toch ook een LAN poort?

€ 569,00 mag dan wel 48% discount zijn maar nog steeds een hele hap geld voor slechts een scherm... en je moet er meters verder weer van af zitten dus flauwekul allemaal... maar ja, je zou hem wel snel ff in kunnen slaan en over een tijdje voor meer verpatsen, dat misschien dan weer wel :koffie:

Ik denk dat deze generatie 3D tvs nooit echt zullen doorbreken, vooral omdat nu net iedereen over is op HD. Mensen willen niet elke 3 jaar een nieuwe tv kopen, hetzelfde geld voor dvd spelers. Kijk maar naar blue ray wat het helemaal zou worden maar toch nog steeds niet is.

'wij van WC Eend'

'wij van WC Eend'

vergeet niet dat je soms iets ziet waar je ogen niet zelf voor hoeven te focussen, dat doet de film voor je wat dus iets zeer onwerkelijks oproept in het onderbewustijn... 3D bypassed de normale gang van zaken...

Zoals onlangs proefondervindelijk bewezen :)

Zowel Anaglyph als de Shutterglasses gebruiken truuks om het verstand te laten doen geloven dat er diepte is. ( Zojuist bijv. een beginnetje gedaan met ArcaniA - Gothic 4 ) Het meest tot de verbeelding sprekende ( pun intended ) 3D film & game van dit jaar is/was Avatar, van beide de 3D versie. Maargoed... tot zover de techniek, nu ff een ding over de beleving....

Voor degenen die alreeds een 3D TV / anaglyph ervaring hebben heb ik echter de volgende vraag:

Onthou je hetgeen je hebt gezien ? En zo ja, hoe herinner je het je ? In 3D ? En wanneer je het eigenlijk niet zo goed onthoud, waarom is dat, en wat onthoud je dan wel ?

Just a reminder from the hypnotic realms of 3D....

3D gaat dieper waar TV ophoud; in meerdere opzichten.

....en je moet er meters verder weer van af zitten dus flauwekul allemaal... ..

Wat nou MOET.. onzin, 'k zit 't liefst lekker dichtbij :) Dan maar minder scherp; anders ken je net zo goed een kleine tv kopen en ietsje dichterbij zitten.......waarom heb je anders een groot scherm??

Dat zijn gearlijstjes toch al? :D

Misschien een vreemde insteek, maar ik heb altijd het idee, hoe duurder de film, hoe meer effecten en patsboem hoe meer bud de film is.

Al die sensatie die van je scherm moet komen resulteert meestal in een slap verhaal..

Voor mooie 3D beelden ga ik liever naar buiten..

zo zie je maar hoe mooi SF kan zijn :koffie:
Misschien een vreemde insteek, maar ik heb altijd het idee, hoe duurder de film, hoe meer effecten en patsboem hoe meer bud de film is.

Al die sensatie die van je scherm moet komen resulteert meestal in een slap verhaal..
zelfde geld zo'n beetje voor games algemeen genomen...

en zelfs voor synths! :D

Dat zijn gearlijstjes toch al? :D

Daar staat inderdaad binnenkort een uitgebreide samenvatting van je home entertainment system tussen..... je moet toch ergens je mix en videoclip op kunnen checken. :L

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back