MacBeth M3X €995!!!

Ik zou de mijne vandaag krijgen maar de dag schiet al op dus zal het morgen worden :)

I just wondered if Ken would give the same introduction price rebates when introducing the M5.

Love at first hear.

Maar ik mag vast wel een keer iemand lastig vallen om een keer te komen luisteren? *D

Die minimoog ken ik nu wel. ;)

Uhm fuse....de M3X gaat wel ff wat verder dan een minimoog. Je kan er geluiden uit persen die menig modular niet zouden misstaan. Weirde - ring modulated - gesyncte scheur geluiden, eile zweverige pads (ja ja dat kan als je de 3 oscilatoren als een akkoord stemt!) Percussie, etc. etc.

Origineel geplaatst door Nolet
Uhm fuse....de M3X gaat wel ff wat verder dan een minimoog.

Nou en of zeg! Ik heb de Minimoog Voyager en de M3X vrijwel gelijktijdig in huis gehaald maar op een of andere manier heb ik meer met de M3X dan met de mini. Niet zozeer qua features maar de sound van de M3X is echt een verhaal appart: die bak leeft!!! De mini is wat cleaner en is qua crossmodulatie wat minder fijn af te stellen. De osc-knoppen van de M3X gaan maarliefst 5 x in het rond!! Dr. Spock wordt er zeker verlegen van!
Ken Macbeth is voor mij de grote synthman van dit moment en het lijkt erop dat hij sinds de M3X de smaak echt te pakken heeft. Oei, de M5 en de Moroco klinken ook echt om op te vreten zeg! Dat wordt weer sparen, sparen en nog eens sparen. Ik vrees een beetje voor de prijs van de M5 maar wellicht komt er weer een special offer voor SF als Ken de M7XX uit gaat brengen!!
:biertje:

Dat bedoelde ik juist. Een nieuwerwetse synth die aast op de troon van best klinkende synth. Dat moet je hebben.

Snap wat je bedoeld Fuse heb de mijne net een uur binnen maar de sound is dik.straaljarer etc.

Thx Ken for the great service.

Ik ga voor de M5! Ik heb Ken er al over gemaild en hij gaat veelal dezelfde circuits gebruiken als in de M3x. :)
Ik heb dit mede besloten omdat jullie hier allemaal zo positief over de M3X zijn. :)

Origineel geplaatst door Lacrosse
De osc-knoppen van de M3X gaan maarliefst 5 x in het rond!!

Zeg maar gerust 10 keer! Met bijna exact 'n octaaf per omwenteling.

Ik mailde trouwens met Ken over de M5, en hij zei dat ik wat betreft de prijs nog wel eens blij verrast zou kunnen worden.... Ik hoop het, maar ik ben voorlopig ook wel even zoet met die M3X.

Hopelijk gaan er weer heel wat M5jes richting nederland ! :)

Laatst gewijzigd:
Weet iemand de huidige prijs van de M3X? Ik heb deze vraag ook naar MacBeth Systems gemaild enkele weken terug, maar geen antwoord gehad. Ik zit serieus te overwegen om er een te sparen... Ben alleen benieuwd of deze synth voorlopig in produktie/verkrijgbaar blijft?

Reageren ze normaal gesproken wel op dergelijke mails btw? Kan me voorstellen dat hij het wel druk heeft met andere dingen.

Ik krijg meestal binnen een uur antwoord. Stuur hem nog maar een mailtje, misschien is het mailtje verloren gegaan.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hopelijk gaan er weer heel wat M5jes richten nederland ! :)

:eureka: ;)

als de m5 net zo goed is als de m3x koop ik hem zeker.

Ik heb Ken idd opnieuw gemaild en kreeg idd supersnel antwoord :halleluja . Er was dus ongetwijfeld iets fout gegaan vorige keer!

Oooooh wat zit ik nu te twijfelen zeg........ Zal ik 'm kopen of niet..... Ik vraag me af of zo'n megabak mijn andere synths in de mix niet verschrikkelijk laat 'verbleken' qua "geluid-power" (mijn mix/mastercapaciteiten zijn namelijk niet echt geweldig) en ik heb verder natuurlijk niet echt al te 'dure'/luxe synths. Ik wou zowiezo een fatsoenlijke mixer gaan kopen deze vakantie... Maar ik zit nu zo te twijfelen of ik de M3X moet kopen of niet... Ik krijg ongetwijfeld spijt als ik het niet doe, maar zou graag nog net iets meer willen horen. Heeft iemand van jullie een nummer met de M3X erin verwerkt, in combinatie met andere (virtuele analoge) synths, of vraag ik nu iets doms?

Groetjes van een twijfelende Vincent..... :confused:

Als je een vettere synth kan kopen dan wat je al hebt, dan moet je dat vind ik altijd doen. Je andere synths hebben ook evengoed hun waarde. Hem niet kopen omdat die je andere synths doet verbleken zou ik niet als reden aanvoeren.

Origineel geplaatst door BCA303
Als je een vettere synth kan kopen dan wat je al hebt, dan moet je dat vind ik altijd doen. Je andere synths hebben ook evengoed hun waarde. Hem niet kopen omdat die je andere synths doet verbleken zou ik niet als reden aanvoeren.

+ dat de m3x niet zo snel in waarde zal dalen denk ik. dus als je 'm echt niet bij de rest van je set vindt passen (wat ik dan weer wel een goeie reden vind) kan je 'm met niet al te veel verlies weer kwijt. en zeker voor die prijs nu.

Iets laten horen van de M3X? Heb Ken beloofd een multitrackje te maken voor zijn site maar ik ben er nog niet aan begonnen. Ik heb een hele lieve vriendin die op dit moment veel aandacht verdient en krijgt maar zodra ik weer wat speelruimte heb komt er zeker een M3X track .... nog even geduld a.u.b.
:biertje:

Ik heb een hele lieve vriendin die op dit moment veel aandacht verdient en krijgt maar zodra ik weer wat speelruimte heb komt er zeker een M3X track .... nog even geduld a.u.b.

In dat geval zal ik idd maar goed op de prioriteiten letten :D Welke dat zijn moet je zelf maar uitmaken 8o)
Maar thanks iig, als hij af is hoor ik het heel graag! :biertje:

Back