Korg Karma forum

Werd eigenlijk wel tijd want dat Yahoo gedoe vond ik maar niets, en ook het aantal geposte berichten is daar al zo hoog opgelopen dat het moeilijk wordt om nog gericht te zoeken naar specifieke informatie.

Ben net ff gaan kijken en ...YES.. er zijn verschillende forums zodat informatie netjes geordend wordt en dus makkelijker om te zoeken.

Zou het daar ook zo gezellig zijn als op het synthforum :D

Het is zojuist geschied......

Wel grappig trouwens daar, de diepgaandere topics moeten zich nog een beetje ontwikkelen maar het wordt wel leuk, natuurlijk nooit zoals hier ;)

Zal het eens doen Bamse!!! Ben nog steeds zeer te spreken over de Karma ;)

gr. Mario

Origineel geplaatst door Laurens O
Het is zojuist geschied......

Wel grappig trouwens daar, de diepgaandere topics moeten zich nog een beetje ontwikkelen maar het wordt wel leuk, natuurlijk nooit zoals hier ;)

het forum is ook pas een paar weken oud, dus geef het de tijd.

We zullen zien, trouwens misschien een beetje laat, maar ik heb me altijd afgevraagd hoe het nou precies met die Stephen Kay zat, het is er nooit van gekomen eigenlijk dat ik ff wat diepgaandere info heb vergaard over hem. Nu lees ik toevallig een stuk en ik moet zeggen dat ik het allemaal wel een grappig verhaal vind over hoe de KARMA nou werkelijk is ontstaan, dat wist ik eerst echt niet. :frons:
Je zal trouwens maar zo'n omgebouwde Triton kunnen bemachtigen he, is toch vrij uniek, maar jah, wie krijgt het voor elkaar?

Aha, dat wist ik ook niet. Bedankt voor de info :)

De karma forum is echt vet, er is meer interesse voor dan b.v de motifator forum, raar, wantl de Yamaha Motif is volgens mij veeeeel meer verkocht dan de Karma (al was het alleen maar vanwege de vele motif modellen) De aanhangers van de Karma zijn dus vrij loyaal. Trouwens heel bijzonder dat de uitvinder van de Karma (Stephen Kay) elke dag persoonlijk vragen beantwoord, heeft ook zijn nadelen, het is vrijwel onmogelijk iets negatief te noemen over de Karma (is ook moeilijk te vinden, ik geef toe :) , want je wordt meteen afgebrand door hem.

Wel grappig toen ik net mijn Karma had, was ik een beetje teleurgesteld en dacht dat ik een verkeerde keuze had gemaakt, maar mede door de forum kwam ik er echt achter wat de potentie van het kreng is, al was het maar omdat hij veel krachtiger (en goedkoper) is dan een Studio LE, iets wat je niet zou verwachten. Ik zou hem nou voor geen goud meer wegdoen!

Back