'Report' button

Hoe kom je er bij dat ik me er druk om maak?...

Was geen directe "aanval" op jou, hoor maar in 't algemeen. Vandaar dat ik je naam ook weg had gehaald bij de 'Quote'. :)

Voor de rest moet iedereen 't maar zelf weten hoe ie erop reageert natuurlijk, maar 'k vind dat over 't algemeen (en zeker hier) personen zich erg gauw ontzettend gauw druk maken om niks..

a ja.. :koffie:

Voor de rest moet iedereen 't maar zelf weten hoe ie erop reageert natuurlijk, maar 'k vind dat over 't algemeen (en zeker hier) personen zich erg gauw ontzettend gauw druk maken om niks..

a ja.. :koffie:

En wanneer maak jij 'Beautiful' in je handtekening nu eens paars, net zoals de rest van je tekst..! :P

:D niet.

Staat er al ZO lang en is een benadrukking van het woord.

..ofzo

misschien raar, maar is het nu donkerder rood of wordt het weer tijd voor een nieuw beeldscherm? Lijkt ook minder op te vallen zo.

Dat had ik vandaag ook.....zat er met de muis al op. Tikkie naar rechts?

Kunnen we het niet beter hebben over rode synths ofzo? :Z

Tja zal ik het dan maar zeggen? Stelletje azijnpissers!

(Die knop zat er al sinds 2006 in)
mja maar niet op die plek, hij zat eerst helemaal links in het info/avatar kadertje (naast de
user_online.gif
)
Is het niks om er eentje bij te zetten: "chat"
een 'chat' button is niet user specifiek nutuulk, tenzij je bedoeld dat wanneer het desbetreffend persoon in de chat zit er een icoontje verschijnt en anders niet... maar da's wel erg over tha top allemaal...
:dubbel: Waar mensen zich niet allemaal druk om maken...

Een roodgekleurd mini-'knopje' op een website en dat irriteert..
nou ja, ik kan het ergens wel begrijpen, hij zit PAL naast de quote knop, of anders gezegd; hij zit nu eigenlijk op de plek waar eerst het quote knopje zat... het is nog een geluk dat ie rood is anders had ik mij bijv al lang verclicked...
maar ach, daar gaan we ook wel aan wennen, het is gewoon een kwestie van oefening :D

Goed punt, al was 't maar om onbedoeld misklikken te voorkomen.

Om hem daar vervolgens toch lekker neer te zetten? :)

vind hem ook wat teveel opvallen.
alsof een van de belangrijkste functies van het forum is het klikken over medeforumleden.
als dat het was zou ik allang m'n synth nieuws op de site van de pvv zetten.
kortom , geen verbetering , leuk geprobeerd, gewoon terug naar waar hij thuis hoort.

ps heb nog altijd niet het lef gevonden erop te drukken, wie weet ontploft het synthforum wel....

usb_nuke_button_1.jpg

Of van de PO 'n TA maken..

Poote..?

Zoiets ja, zou wel geinige situaties opleveren :D

Back