post hier een track van 20 jaar geleden..

Dat moet wel flink balen zijn zeg.. Was je toen ook al zo productief??? :halleluja
Heb vorig jaar gelukkig nog wat ouwe tapes achterhaald.. :) al is die kwaliteit ook niet alles meer..
Helaas wel. Ik heb wel aan verschillende mensen in de jaren 80 en 90 cassettebandjes verkocht en gegeven, maar veel mensen zijn ze of kwijt of hebben er andere muziek overheen gezet. Zal in mijn familie nog eens navragen of er nog enkelen cassettebandjes van me hebben, maar zullen dan wel gaar zijn.

Phochos

P.S. En ja, toen was ik ook al zo productief, maar toen was alles met hardware. Toen maakte ik om de twee maanden nieuwe cassettes, tot gruwel van het KLEM blad van Frits Couwenberg.:D:dubbel:

Mijn tracks van 20 jaar geleden en nog vroeger zijn helaas allemaal verloren gegaan en is niet meer terug te vinden.=(=(

verkocht je die ook al na 3 weken?

hehe geintje, sorry wel kut man. Ik probeer ook eigenlijk alles naar mezelf te mailen(gmail.) zodat ik het niet kwijt raak. Op schijven opslaan is toch gedoemt tot verdwijnen

Ik kan ook geen 20 jaar terugspoelen want ik ben eind jaren 90 begonnen met schrijven van nummers.
Hieronder een van de eerste.
Ik had toen net een DX7 II, een Sampler (akai s2000) en een computer die kon opnemen.
Verder zit er een electrische gitaar in, en zijn de FX met name een Roland Space Echo.

http://soundcloud.com/user4196981/dx-heaven

Er wordt naarstig gezocht door familieleden en vrienden naar mijn cassettebandjes van voor 1995, dus ik houd hoop.

Phochos

Je familie is aan het zoeken en jij stuurt ze aan ? Goed geregeld! :D

dit deed ik 20 1/2 jaar geleden, kreeg vandaag opeens die link. super gaaf om te zien.
(dat gekke dansje is meer vd zenuwen)

haha vet man :okdan:
was dat allemaal jouw gier?

we hadden allebei een juno en een w30, de 303 was van spencer.
man, toen ze nog wekelijks voor 300 NLG in de via via stonden, en dan toch niet ff een voor kopen;:stupid

Dees nog maar es omhoog shoppen :mega:

Erg vet dees :halleluja :okdan:

Er wordt naarstig gezocht door familieleden en vrienden naar mijn cassettebandjes van voor 1995, dus ik houd hoop.

Phochos

Opnames blijven welkom maar wacht niet te lang :D

Hieronder nog een oudje van mij.. uit de tijd dat de gemiddelde sampler nog meer opbracht dan een 909 :D maar dan kon je wel lekker knoeien met alles wat audio was :okdan:
Dit was mijn eerste vocal terreur experiment ooit 8D .. vooral met die pitchbend spelen was erg lache.. :mega:

Wel grappig dat je in die tijd qua synthese gelukkig kon zijn met slechts een Casio CZ-1, Yamaha DX-11 en EVS-1 evolution synth + een Atari ST natuurlijik om de zooi te sequencen :okdan:

Attachments

• 909-CZ1-EVS1-DX11 enik.mp3
    4,8 MB · Bekeken: 153
wat een tijd was dat zeg, alto was ik haha

Back