Daar wil ik toch even mijn uitleg aan geven [ zonder in details te treden en jou af te vallen ].
Nu ben je in mijn ogen nog steeds een gewaardeerd lid die wat positiefs bij draagt aan dit forum.
Maar na een jaar jou steeds begeleid te hebben , en hoe te reageren in verschillende threads en op de marktplaats , is zelfs voor mij de maat vol.
Nu heb je een berisping gekregen voor het overmatig kickgedrag en 1 voor herhaaldelijk "niet synthesizer gerelateerde" electronica op het forum aan te bieden.
Zoals veelvuldig via p.b verkeer, het afgelopen jaar met jou in overleg, is af en toe kicken niet erg , maar je valt gewoon steeds weer in herhaling.
Je geeft elke keer toe de situatie te begrijpen , maar na een paar dagen lach je mij en het modteam in het gezicht uit, en gaat gewoon weer op de oude voet verder.
Ook krachttermen naar mij toe , en het modteam in het algemeen , is zachtjes gezegd niet netjes.
Zeker omdat ik steeds vriendelijk blijf , en ook jou situatie [ gedeeltelijk] begrijp.
Zoals ook verteld naar jou, dit is een tijdelijke berisping voor 10 dagen.
Hoe je hierop reageert is natuurlijk aan jou , maar je mag gewoon hierna weer meedoen .
Ikzelf zou het jammer vinden ,dat je het forum vaarwel zegt , en dat je hier van leert .
met vriendelijke groet , peter,
Hilltree - synthforummoderator.
Naar de leden toe.......... het is natuurlijk niet de bedoeling dat het modteam bij elke modactie een volledige uitleg geeft van de situatie.
Maar ik wilde even mijn kant van de situatie uitleggen , voordat het hele forum conclusies trekt en eventueel partij gaat kiezen.