Definitief van Synthforum af

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Beste mensen,

Dit is mijn laatste bericht, de heren operators vinden het mooi geweest dat ik op synthforum had gereageerd. Dus ben ik met meerdere waarschuwelingen er definitef afgelazerd.

Ik zou zeggen, laten ontploffen deze hap.

Phochos

tara :doei:

Daar wil ik toch even mijn uitleg aan geven [ zonder in details te treden en jou af te vallen ].
Nu ben je in mijn ogen nog steeds een gewaardeerd lid die wat positiefs bij draagt aan dit forum.
Maar na een jaar jou steeds begeleid te hebben , en hoe te reageren in verschillende threads en op de marktplaats , is zelfs voor mij de maat vol.
Nu heb je een berisping gekregen voor het overmatig kickgedrag en 1 voor herhaaldelijk "niet synthesizer gerelateerde" electronica op het forum aan te bieden.
Zoals veelvuldig via p.b verkeer, het afgelopen jaar met jou in overleg, is af en toe kicken niet erg , maar je valt gewoon steeds weer in herhaling.
Je geeft elke keer toe de situatie te begrijpen , maar na een paar dagen lach je mij en het modteam in het gezicht uit, en gaat gewoon weer op de oude voet verder.

Ook krachttermen naar mij toe , en het modteam in het algemeen , is zachtjes gezegd niet netjes.
Zeker omdat ik steeds vriendelijk blijf , en ook jou situatie [ gedeeltelijk] begrijp.

Zoals ook verteld naar jou, dit is een tijdelijke berisping voor 10 dagen.
Hoe je hierop reageert is natuurlijk aan jou , maar je mag gewoon hierna weer meedoen .
Ikzelf zou het jammer vinden ,dat je het forum vaarwel zegt , en dat je hier van leert .

met vriendelijke groet , peter,
Hilltree - synthforummoderator.

Naar de leden toe.......... het is natuurlijk niet de bedoeling dat het modteam bij elke modactie een volledige uitleg geeft van de situatie.
Maar ik wilde even mijn kant van de situatie uitleggen , voordat het hele forum conclusies trekt en eventueel partij gaat kiezen.

tja , effe in de hoek staan , valt toch wel mee.
ook goed om even wat rust in de tent te krijgen / de zaken wat te laten berusten.
zou geen onherroepelijke beslissingen nemen , per slot van rekening heb je toch ook best veel steun ( hoop ik ) aan alle adviezen en goede raden en wordt je ook best gewaardeerd.
dus..
en tav de heren die ons 10 jarig forum proberen te leiden ( of is dat nu met lange ij ?):
hartelijk dank , en nee jullie komen niet ongepast over ,
dus...

Communicatie via het internet is niet erg gemakkelijk! Er is geen onmiddelijke feedback zo als bij telefoneren en gaat veel sneller dan een brief schrijven. Het duurt nog jaren voor we het redelijk beheersen... Men zit in de eigen situatie en reageert vandaar uit, vooral wat betreft emoties. Elkaar in de ogen kijken is nog steeds het beste!

Pijn lijden is met een ´ij´. Alle twee trouwens en zo onthou ik dat dan ook.
Een orkerst kan je leiden.

Wolut

dank !
het was ook een beetje retorische vraag

No offence, Phochos, ik ken je niet in 't echt, maar als je 'definitief' even definitief is als je beslissingen omtrent aankoop / verkoop van spullen of een hardware / software - studio, zien we je hier na die ban toch weer vrolijk terug, niet? :)

gelukkig heb je rijkelijk bewezen de betekenis van t woord definitief niet te kennen, dus je komt wel terug mag ik hopen hehe
tenzij je in een kofferbak van een nigeriaan belandt natuurlijk

nutuulk komt ome phooch gewoon weer terug :D

en het moge toch ook wel duidelijk zijn dat al dat hoogfrequente geschop in de verkoop threads niet echt helpt, je pakt echt geen grotere kans en daarnaast is dat wispulturige gedoe onderhand ook wel onzettend lachwekkend geworden :dubbel: "mag weg, blijft toch staan, MAG EEN SLOTJE OP, toch weer te koop, ik heb besloten om hem toch te houden, MAG NU ECHT EEN SLOTJE OP!!!!, toch weer te koop..."... enfin...

over 10 daagjes lekker terug en dan wellicht zonder de schoppende 7 mijlslaarzen :koffie:

btw, hoe kan je trouwens nog ff snel reageren terwijl je er al afgelazerd bent? :?

Laatst gewijzigd:
Uiteindelijk zitten sites als deze veel te vast in je kop als je er zo vaak komt.

Tot over 10 dagen :)
(of misschien ietsje meer)

Niet

mokken.jpg

wc_filewrapper

chinese-man-laughing.png

Life's too short!!

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded.

Wel netjes van Peter om het (voor deze keer) netjes uit te leggen.....
*eerste keer dat ik uberhaupt zo'n nette aktie tegen kom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back