Definitief van Synthforum af

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
,IK, heb alle !, cd,s van de WAH Studio,

Geniaal of gek, ..geniaal dus,

Als ik het aantal hits zie op zijn aanbiedingen , is de heer ook daar obsessioneel aan de slag, maar (denk ik ?) niemand denk ik die zich daar aan heeft gestoord..
Misschien dat de genoemde overlast in dit geval dan als uitzondering !
mag worden behandeld, behorende bij dit overenthousiaste unieke
Brommobielende Synthforum lid en bovendien dus onbedoeld toch veel amusement levert.
Als je het niet wil lezen , sla het dan over..
, een keuze die de bezoeker van de marktplaats
men , neem ik aan ook zelf kan maken.

Gezien vele andere neuzel bijdragen
,die niet te modereren zijn want wel volgens regels.
genoemde,
psycho sociale overweging en anders , uit een wettelijke definiëring , zijnde gedefinieerd als freedom of speech niet al te geobsedeerd volgens zelf gestelde regels opereren..

EN Voor nu...zeg dat het je spijt en..
KOOP DE CD"S VAN,PHOCHOS !!

murc

if soeechen nieuwe categorie

maar mijn mening is dus dat phochos gedrag niet het eind van de wereld is.

Zoals zo vaak bij ingrijpen van De Heren Operators worden weer alleen de problemen gerelativeerd en niet de maatregelen. Mocht het gedrag van Phochos inderdaad het einde der tijden introduceren zouden we ons ook moeten beroepen op sterkere maatregelen.

Laatst gewijzigd:
Die conclusie is dus maar ten dele waar, alleen al omdat je mag aannemen dat je in ieder geval wilt deelnemen aan het leven. Wil je er nog een menselijk en sociaal tintje aan geven moet je al veel meer. Er moet van alles.

probeer maar te stoppen met ademen ;), dat is geen keus, net als je hart laten stoppen ook geen keuze is. Ook al wil je niet leven.....

maargoed..

slotje?

er moet heel veel
kan je wel interessant gaan lopen doen dat je niks mot, maar das larie
jullie moeten vooral ff normaal doen met zn allen

dat gaat niet vanzelf hoor, hersentjes beschadigd en het werkt niet meer. net zoals die italiaanse dame.....

moeten en dwangen is kindergezangen

Ik denk dat stoppen met ademen wel een mogelijke keus is, die op verschillende manieren te maken is. Ik ga het echter niet uittesten...

Gewoon een kwestie van wat je als definitie van "moeten" neemt. Moet je braaf je belastingen betalen en je onthouden van bankovervallen? Niet echt, het valt waarschijnlijk echter wel aan te raden. Zowat alles is een keuze. Meestal denk je zelf dat iets moet omdat die keuze voor jou, alles afgewogen, het beste lijkt, gelet op de gevolgen en risico's.

En zelfs wanneer je uit een vliegtuig bent gevallen, moet je niet blijven vallen. Je kan misschien niet anders, maar er is geen verplichting tot vallen. Je mag beginnen fladderen of een jet-pack in mekaar beginnen brijen, je kan het waarschijnlijk gewoon niet.

En ja, ik weet dat ik in het echte leven wel van alles "moet", maar ik denk liever dat ik uit die dingen allemaal zelf kies wat ik wil volgen om zo tot het aangenaamste resultaat te komen. Niets moet, maar alles mag. Ik mag belastingen betalen om zo van straten, wegen, pleinen en een amper werkend gerechtapparaat te kunnen genieten. Zo kan ik toch rebel zijn en de regels volgen tegelijk :engel:

Maar goed, ik heb zo het gevoel dat we aan het afdwalen zijn. Moeten we niet doen...

Ik denk dat stoppen met ademen wel een mogelijke keus is, die op verschillende manieren te maken is. Ik ga het echter niet uittesten...

voor zover mij bekend , kunnen dolfijnen ervoor kiezen te stoppen met ademhaling en aldus te sterven.
bij mensen is dit niet op willekeurige wijze mogelijk , tenminste niet zonder kunstgrepen/ hulpmiddelen. daarmee wordt het autonoom, niks moeten dus..

als je moeten zo beschouwt heb je niks aan het woord moeten
zelf kiezen ja ja..je moet vooral dingen van jezelf :D

maar idd ontopic
zijn die 10 dagen al voorbij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back