Definitief van Synthforum af

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zucht... hoe kan het toch dat mensen bepaalde kleine ogenschijnlijk onbelangrijke dingen soms toch een hoge prioriteit geven in het leven...

d'r is zelfs een speciaal topic voor ! :eureka:
alhoewel sommige zielenroerselen toch ook niet echt "weinig opzienbarend" zijn, pochos' bijvoorbeeld. hoop maar dat ie gewoon terugkomt na de retraite

sorry, maar het wil er bij mij niet in dat phochos netjes ja en amen zegt, dan toch kickt en de moderators uitlacht.
dat hij zich omdraait en wat anders doet dan hij eerst had gemeend te gaan doen, geloof ik meteen, maar niet om moderators uit te lachen of schijt aan ze te hebben. als je als moderator op zo'n gedachtenpad komt bij phochos, zulke motieven vermoed, dan ben je teveel met jezelf en je eigen autoriteit bezig, naar mijn idee.
al met al vind ik het een hoop gezeik: laat die jongen lekker wispelturig zijn en kicken. er zijn zo veel mensen die dat doen, en dan ook nog van die kansloze aanbiedingen met veel te hoge prijzen. daar kan je jos ook niet op betrappen.

sorry, maar het wil er bij mij niet in dat phochos netjes ja en amen zegt, dan toch kickt en de moderators uitlacht.
dat hij zich omdraait en wat anders doet dan hij eerst had gemeend te gaan doen, geloof ik meteen, maar niet om moderators uit te lachen of schijt aan ze te hebben.....

al met al vind ik het een hoop gezeik: laat die jongen lekker wispelturig zijn en kicken. er zijn zo veel mensen die dat doen, en dan ook nog van die kansloze aanbiedingen met veel te hoge prijzen. daar kan je jos ook niet op betrappen.

Misschien heeft hij geen idd schijt aan de gemaakte afspraken, maar uit zijn actie's blijkt dat niet, is toch een simpele een afspraak??
Maak mij ook geen moer uit,dat hij kickt of 2 minuten later zich bedenkt of weet ik wat voor smoes heeft om wel of niet te kicken of weet ik wat, maar alleen maar voor hem (of voor een willekeurige ander) een uitzondering maken vind ik wel vreemd...

dat hij zich omdraait en wat anders doet dan hij eerst had gemeend te gaan doen, geloof ik meteen, maar niet om moderators uit te lachen of schijt aan ze te hebben.

nou daar ben ik het niet mee eens. Als je zo vaak aangesproken wordt op je kick gedrag en je blijft het doen, dan heb je gewoon schijt aan anderen. Je kunt er een heel mooi verhaal om heen gaan hangen, maar feit blijft dat elke verkoop thread van phochos een aaneenschakeling is van posts waarin die dan weer wel dan weer niet en dan weer iets gereserveerd heeft en dan weer niet.

Zoiets doe je in mijn ogen alleen om je verkoopthread bovenin te houden en het getuigt compleet van disrespect naar het forum toe waarop je adverteert. Andere mensen die hier hun spullen adverteren doen dit kick gedrag ook niet en het is raar dat je het van 1 wel moet accepteren en van anderen niet.

Ik snap ook wel dat phochos een aparte status op dit forum moet hebben door zijn gedrag, maar op een gegeven moment houdt dat wel een keertje op natuurlijk. Hij kiest er zelf voor om op dit forum actief te zijn en dan kan die zich best gaan houden aan de regels waar alle anderen zich ook aan houden. En het is allemaal heel zielig dat die geen geld heeft en dat die spullen continu moet verkopen maar dat is wel zijn eigen schuld en keuze en niet het probleem van een forum of de leden van een forum.

Ik ben er wel een beetje klaar mee met dat vreemde gedrag. Bijzonder zijn is prima, maar er misbruik van gaan maken en daar rechten aan proberen te ontlenen gaat me gewoon een beetje te ver.

tja, dat is precies wat ik bedoel. blijf de dingen een beetje in perspectief zien. misbruik maken van je bijzonder zijn, rechten aan proberen te ontlenen, aan de regels houden.... hij verandert om de tig minuten van gedachten, volgens jou dan om weer bovenaan te staan, volgens mij omdat ie kwispel-turig is, en dan staat zijn te koop post weer bovenaan of ergens op de eerste bladzij en de andere posts zijn dan een plaatsje opgeschoven. wat als iedereen dat gaat doen????!!!

al draagt ie een hoofddoek tijdens het kicken, wat kan mij dat nou schelen? het is hier een forum dat werkelijk helemaal bol staat van de onzin en zeikposts, mensen die denken dat het belangrijk is hoeveel ze gepost hebben, wie er allemaal hun thread leest of erop reageert, en dan denken dat een ander ook zo in elkaar zit. als je het over zielig wel hebben......

laat toch gaan die phochos (en al die andere die ook kicken en kicken met prijsverlagingen van 5 of 25 euro op een apparaat dat toch al veel te duur is) - het gaat hier om niks!

al draagt ie een hoofddoek tijdens het kicken, wat kan mij dat nou schelen? het is hier een forum dat werkelijk helemaal bol staat van de onzin en zeikposts, mensen die denken dat het belangrijk is hoeveel ze gepost hebben, wie er allemaal hun thread leest of erop reageert, en dan denken dat een ander ook zo in elkaar zit. als je het over zielig wel hebben......
het kan mij ook niks schelen als de kickregels voor iedereen hetzelfde zijn, maar dat is niet zo. Dat je mij zielig vindt vind ik prima, slaap er geen seconde minder om. Jij geeft jouw mening, ik geef mijn mening.

laat toch gaan die phochos (en al die andere die ook kicken en kicken met prijsverlagingen van 5 of 25 euro op een apparaat dat toch al veel te duur is) - het gaat hier om niks!
het gaat hier in zoverre om wel iets, dat phochos het belangrijk vondt om deze thread aan te maken. En dan kun je meerdere meningen verwachten. De hulpmeningkjes en de meningkjes die minder positief zijn. Dat is nou eenmaal een forum.

ik ben wel erg voor niet zeiken, dat wel
maar jee, hoe moeilijk kan het zijn niet op een knop te drukken elke 5 seconden als er al 23486234876 keer om is gevraagd
t kan mij ook geen aars schelen, maar als de regel is dat je dat niet doet dan is t aan de mods om daarop toe te zien
en als je heer P al zo vaak gevraagd hebt dat anders te doen dan moet je ook een keer b zeggen als hij dat maar blijft beloven en vervolgens niet doet
als je vindt van niet dan moet je gaan emmeren over de regel, niet over de reactie van de mods op phochos eindeloze gewelnietwelnietzever met vierhonderd UITROEPTEKENS ACHTER VEEL SCHREEUWERIGE HOOFDLETTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daarnaast is t voor phochos zelf natuurlijk een waardevolle les dat je niet achter elke impuls aan hoeft te hobbelen als een slaafse malle

het is hier een forum dat werkelijk helemaal bol staat van de onzin en zeikposts, mensen die denken dat het belangrijk is hoeveel ze gepost hebben, wie er allemaal hun thread leest of erop reageert, en dan denken dat een ander ook zo in elkaar zit. als je het over zielig wel hebben......

? als je er zo over denkt, wat doe je er dan eigenlijk nog ?
( handelen kan ook via marktplaats .nl , misschien wat moeizamer , maar zo te lezen , en da's niet de eerste keer, heb je nogal wat fors te mekkeren tav je medeforumleden );)

verder ben ik het wel eens met je dat er zeer waarschijnlijk geen kwade opzet in het spel is met het twijfelgedrag, maar ja er zijn regels en soms moeten die enigszins gehandhaafd worden , anders wordt het inderdaad zoiets als wat niemand leuk vind.
verder is de boel nogal opgeblazen en hoop ( maar denk niet ) dat het een 1 april grap is.
deels komt dat natuurlijk ook omdat iemand nogal openlijk z'n ongenoegen over een weekje ban aan de gemeende toevertrouwd. tja en wie kaatst...

laat die jongen een uitzondering op de regel zijn.
men hoeft toch ook niet altijd zo braaf als een schoothondje te zijn?
ik moet er altijd om glimlachen, wat morgen wordt GEkocht stond gister al te koop bij wijze van spreke.

aan andere kant heb ik ook waardering voor de mensen die dit forum in het gareel moeten houden, dus onthou ik mij van verder commentaar,

gegroet god zij met u

Beste mensen,

Dit is mijn laatste bericht, de heren operators vinden het mooi geweest dat ik op synthforum had gereageerd. Dus ben ik met meerdere waarschuwelingen er definitef afgelazerd.

Ik zou zeggen, laten ontploffen deze hap.

Phochos

wat nu weer [jij houd de boel rollende haha]
:engel:

het kan mij ook niks schelen als de kickregels voor iedereen hetzelfde zijn, maar dat is niet zo. Dat je mij zielig vindt vind ik prima, slaap er geen seconde minder om. Jij geeft jouw mening, ik geef mijn mening.

het gaat hier in zoverre om wel iets, dat phochos het belangrijk vondt om deze thread aan te maken. En dan kun je meerdere meningen verwachten. De hulpmeningkjes en de meningkjes die minder positief zijn. Dat is nou eenmaal een forum.

ik geloof dat wout blommers ergens al zei dat via e-mail of posts het lastig praten is.

ik vind jou niet zielig en dat heb ik ook helemaal niet willen beweren, niks persoonlijks in jouw richting, en ik heb ook geen enkel probleem met meningen en meninkjes van anderen, zet er gewoon mijn mening tegenover.

maar mijn mening is dus dat phochos gedrag niet het eind van de wereld is.

ow, ik was even weggeweest en dus afgemeld, daarom las ik de post van sunnypedaal die normaal niet leesbaar is voor mij, omdat ie op mijn negeerlijst staat.

wat ik hier nog doe? gewoon af en toe mijn mening geven, af en toe lezen, af en toe wat te koop zetten. dat zijn gewoon mijn zaken en daarover heb ik aan jou geen verantwoording af te leggen lijkt me.

als je mijn bericht goed had gelezen had je gezien dat ik begon met op te merken dat phochos' gedrag niet zo rampzalig is, dat anderen ook zulke of vergelijkbare dingen doen, en dat ik die dus wel noem, maar je mag er van uit gaan dat me dat ook tamelijk koud laat, voor mij dus geen reden om hier niet meer te komen.

die stekelige opmerking over handelen kan ook op marktplaats, ach..... flink hoor.

je weet hoe ik over je denk. je weet ook waarom, ik heb al 3 of 4 keer aangegeven gewoon met een boogje om elkaar heen te gaan, maar keer op keer moet en zal je op mij reageren. vaak a zeggen als ik b zeg, af en toe tot in eht belachelijke toe. als het dan zo belangrijk is voor je, toe dan maar, ik hoop voortaan niet weer verrast te worden door je reactie op mij, als ik niet langer aangemeld ben, want op de negeerlijst beval jij me het best.
:doei:

tja, dat is precies wat ik bedoel. blijf de dingen een beetje in perspectief zien. misbruik maken van je bijzonder zijn, rechten aan proberen te ontlenen, aan de regels houden.... hij verandert om de tig minuten van gedachten, volgens jou dan om weer bovenaan te staan, volgens mij omdat ie kwispel-turig is, en dan staat zijn te koop post weer bovenaan of ergens op de eerste bladzij en de andere posts zijn dan een plaatsje opgeschoven. wat als iedereen dat gaat doen????!!!

hihi theeft ook jaren geduurdt vopork er wat begreep ,..waarom / hoe leo 10 x tzelfde appraat koopt / verkoopt .....NU snapkt ...m :halleluja*D

leef en laat leven;mn motto
:doei: 2 all

het houd toch een keer op, je kan niet eeuwig iemand het de hand boven het hoofd houden, hilltree heeft het toch perfect bewoord, er is/was al een uitzonderingspositie voor P......

Misschien is di e10 daagse ban wel een opvoedkundige maatregel en heeft ie er gewoon baat bij, want komop, hoe erg is 10 dagen geen SF.......
edit:
en dan bedoel ik niet het genezen van overmatig kicken maar van aankopen doen terwijl je geen geld genoeg hebt.....

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back