Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

sorry, maar het wil er bij mij niet in dat phochos netjes ja en amen zegt, dan toch kickt en de moderators uitlacht.
dat hij zich omdraait en wat anders doet dan hij eerst had gemeend te gaan doen, geloof ik meteen, maar niet om moderators uit te lachen of schijt aan ze te hebben.....
al met al vind ik het een hoop gezeik: laat die jongen lekker wispelturig zijn en kicken. er zijn zo veel mensen die dat doen, en dan ook nog van die kansloze aanbiedingen met veel te hoge prijzen. daar kan je jos ook niet op betrappen.
dat hij zich omdraait en wat anders doet dan hij eerst had gemeend te gaan doen, geloof ik meteen, maar niet om moderators uit te lachen of schijt aan ze te hebben.
het kan mij ook niks schelen als de kickregels voor iedereen hetzelfde zijn, maar dat is niet zo. Dat je mij zielig vindt vind ik prima, slaap er geen seconde minder om. Jij geeft jouw mening, ik geef mijn mening.al draagt ie een hoofddoek tijdens het kicken, wat kan mij dat nou schelen? het is hier een forum dat werkelijk helemaal bol staat van de onzin en zeikposts, mensen die denken dat het belangrijk is hoeveel ze gepost hebben, wie er allemaal hun thread leest of erop reageert, en dan denken dat een ander ook zo in elkaar zit. als je het over zielig wel hebben......
het gaat hier in zoverre om wel iets, dat phochos het belangrijk vondt om deze thread aan te maken. En dan kun je meerdere meningen verwachten. De hulpmeningkjes en de meningkjes die minder positief zijn. Dat is nou eenmaal een forum.laat toch gaan die phochos (en al die andere die ook kicken en kicken met prijsverlagingen van 5 of 25 euro op een apparaat dat toch al veel te duur is) - het gaat hier om niks!
vondt
het is hier een forum dat werkelijk helemaal bol staat van de onzin en zeikposts, mensen die denken dat het belangrijk is hoeveel ze gepost hebben, wie er allemaal hun thread leest of erop reageert, en dan denken dat een ander ook zo in elkaar zit. als je het over zielig wel hebben......

[snoeiharde relpost van zeven paragrafen]
[snoeiharde relpost van zeven paragrafen]
Beste mensen,
Dit is mijn laatste bericht, de heren operators vinden het mooi geweest dat ik op synthforum had gereageerd. Dus ben ik met meerdere waarschuwelingen er definitef afgelazerd.
Ik zou zeggen, laten ontploffen deze hap.
Phochos

Duidelijk Hilltree,
Phochos, zo erg is het dus allemaal niet.
het kan mij ook niks schelen als de kickregels voor iedereen hetzelfde zijn, maar dat is niet zo. Dat je mij zielig vindt vind ik prima, slaap er geen seconde minder om. Jij geeft jouw mening, ik geef mijn mening.
het gaat hier in zoverre om wel iets, dat phochos het belangrijk vondt om deze thread aan te maken. En dan kun je meerdere meningen verwachten. De hulpmeningkjes en de meningkjes die minder positief zijn. Dat is nou eenmaal een forum.

tja, dat is precies wat ik bedoel. blijf de dingen een beetje in perspectief zien. misbruik maken van je bijzonder zijn, rechten aan proberen te ontlenen, aan de regels houden.... hij verandert om de tig minuten van gedachten, volgens jou dan om weer bovenaan te staan, volgens mij omdat ie kwispel-turig is, en dan staat zijn te koop post weer bovenaan of ergens op de eerste bladzij en de andere posts zijn dan een plaatsje opgeschoven. wat als iedereen dat gaat doen????!!!
al draagt ie een hoofddoek tijdens het kicken, wat kan mij dat nou schelen? het is hier een forum dat werkelijk helemaal bol staat van de onzin en zeikposts, mensen die denken dat het belangrijk is hoeveel ze gepost hebben, wie er allemaal hun thread leest of erop reageert, en dan denken dat een ander ook zo in elkaar zit. als je het over zielig wel hebben......
laat toch gaan die phochos (en al die andere die ook kicken en kicken met prijsverlagingen van 5 of 25 euro op een apparaat dat toch al veel te duur is) - het gaat hier om niks!

2 all