Definitief van Synthforum af

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ow, ik was even weggeweest en dus afgemeld, daarom las ik de post van sunnypedaal die normaal niet leesbaar is voor mij, omdat ie op mijn negeerlijst staat.

dat moet jij weten, interesseert mij geen biet. als je iedereen en het forum even denkt een veeg uit de pan te moeten geven , reageer ik als ik me daartoe geroepen voel

als je mijn bericht goed had gelezen had je gezien dat ik begon met op te merken dat phochos' gedrag niet zo rampzalig is, dat anderen ook zulke of vergelijkbare dingen doen, en dat ik die dus wel noem, maar je mag er van uit gaan dat me dat ook tamelijk koud laat, voor mij dus geen reden om hier niet meer te komen.
goh , nou ik kan erg goed lezen hoor, zelfs die verwarrende post van jou. ( bovengenoemde zin kostte wel wat moeite hoor ) . dat phochos stuk was ik het ook wel mee eens hoor. maar de rest van je uitingen over je medeforumleden vroegen wel om een reactie . en daar is iedereen toch vrij in .

die stekelige opmerking over handelen kan ook op marktplaats, ach..... flink hoor.
ach ja , soms gaat het over krakkemikig engels , en dan weer over marktplaatsen ;)
valt ook wel op he , al jaren die verhalen over de droomsynth die je eindelijk hebt gevonden , en waardoor je ( voor de tigste keer ) weer die en die moet verkopen. gewoon handel , zo heet dat , niks mis mee , maar doe dan ook niet zo ....

je weet hoe ik over je denk. je weet ook waarom

da's wederzijds.
:doei:

het lijkt idd meer op een bestwil procedure geval dinges dan een zware straf...

house arrest i say ya

got 99 problem but shitforum aint one ..:okdan:

Even 10 dagen afkicken, kan ook lekker zijn.
Gewoon daarna weer terugkomen en aan de regels houden, het is niet het einde van de wereld.

Gegroet!

mooi, kan Pooch even 10 dagen oefenen op het maken van kutnummers die wel kut zijn:D

en ik begrijp overigens wel de mods dat ze de onnavolgbaarheid van ome pooch niet altijd kunnen volgen, ofzoiets, als het ware, dus., reeds.
weetjewel...

nou allemaal weer snel muziekmaken, en nie zeuren.

:koffie:

:dubbel:

goed idee, ik ga ook weer eens ff kutten :koffie:

Niet vergeten dat muziekfeest in de sneeuw ook vandaag (nu!) is ;)

Stelletje ouwe wijven ;-P

LpfHpf

Heheh, net proberen uit te leggen aan ze... maar is moeilijk. Effe laten horen dan maar. Babyfoon bij de kids en samen met moeders de zolder op..... hmmmmmmmmm..................... :luv:

Nederlanders met al hun regeltjes en keurslijfjes... zal er nooit het fijne van begrijpen. Alsof het forum in complete anarchie gaat ontaarden als we Phochos hier gewoon zijn Phochos-ding laten doen.

Oh, well...

Nederlanders met al hun regeltjes en keurslijfjes... zal er nooit het fijne van begrijpen. Alsof het forum in complete anarchie gaat ontaarden als we Phochos hier gewoon zijn Phochos-ding laten doen.

Oh, well...

Je bedoelt dat we beter een gedoogkabinet kunnen formeren op synthforum?
(wie kopt hem in?:))

maar phochos scheen ook steeds te hebben beaamt zich 'te gedragen' als daar om werd gevraagt door desch modschap middels pb en dat scheen ie keer op keer niet te doen... dus ik geloof dat het al lang niet meer zo zeer ging om WAT phochos pcies deed (het schoppen van de verkoop threads dus) maar het breken van de beloftes keer op keer... denk ik...

wat wel opvalt is dat de posts waarin staat dat het de poster allemaal niks kan schelen het langst zijn
voor wie doe je dat eigenlijk, zeggen dat je je niet druk maakt om je vervolgens druk te gaan maken?
is dat om jezelf te misleiden? omdat je je een beetje een loser voelt als je door hebt dat je je druk aan het maken bent?
wat is er mis met je druk maken eigenlijk?
iedereen die post kan het iig wel een reet schelen, anders zou hij niks ondernemen lijkt me
laten we nou s met zn allen toegeven dat we ons hier de hele tijd druk maken om niks..
dan hebben we dat maar gehad en kunnen we zonder de ik-maak-me-niet-druk-plichtplegingen gelijk over gaan tot het druk maken in draadjes en dan vooral over dingen waar het niet om gaat..... en laten we dan vooral niet aarzelen om alles wat er qua drukmakerij verschijnt totaal op onszelf te betrekken.

Je bedoelt dat we beter een gedoogkabinet kunnen formeren op synthforum?
(wie kopt hem in?:))

Kan hem zo inkoppen, maar dat is te makkelijk :mega:
Oja, daarom woon ik nu ook ver weg van het fijne natte maar soms o zo gezellige Nederland :engel:
Of was het dat mijn vrouw te lekker is dat ik maar hier ben komen wonen :halleluja

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back