sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
ow, ik was even weggeweest en dus afgemeld, daarom las ik de post van sunnypedaal die normaal niet leesbaar is voor mij, omdat ie op mijn negeerlijst staat.
dat moet jij weten, interesseert mij geen biet. als je iedereen en het forum even denkt een veeg uit de pan te moeten geven , reageer ik als ik me daartoe geroepen voel
goh , nou ik kan erg goed lezen hoor, zelfs die verwarrende post van jou. ( bovengenoemde zin kostte wel wat moeite hoor ) . dat phochos stuk was ik het ook wel mee eens hoor. maar de rest van je uitingen over je medeforumleden vroegen wel om een reactie . en daar is iedereen toch vrij in .als je mijn bericht goed had gelezen had je gezien dat ik begon met op te merken dat phochos' gedrag niet zo rampzalig is, dat anderen ook zulke of vergelijkbare dingen doen, en dat ik die dus wel noem, maar je mag er van uit gaan dat me dat ook tamelijk koud laat, voor mij dus geen reden om hier niet meer te komen.
ach ja , soms gaat het over krakkemikig engels , en dan weer over marktplaatsendie stekelige opmerking over handelen kan ook op marktplaats, ach..... flink hoor.

valt ook wel op he , al jaren die verhalen over de droomsynth die je eindelijk hebt gevonden , en waardoor je ( voor de tigste keer ) weer die en die moet verkopen. gewoon handel , zo heet dat , niks mis mee , maar doe dan ook niet zo ....
je weet hoe ik over je denk. je weet ook waarom
da's wederzijds.

)