Jupiter 80 eerste beelden + info

Ik vind die D70 en de JX qua uiterlijk wel op elkaar lijken eigenlijk.......
Niet iets voor jou Zoidsity? voor de oma's beenwarmers in de remix? :)
Voor een bewust kutnummer toch best aardig gemaakt :D (el positifo)

Opzich wel natuurlijk, ware het niet dat ik nú (eigenlijk) al ruimte tekort heb in m'n hok,,.. :(

thanks anyway :D

@child of art, dan pas je je post toch ff aan ipv 3 nieuwe te plaatsen?

Ja, maar hij had nog maar 5 posts, en dat zijn er nu wel 8! :D

Maar ff serieus... dit moet wel een 1 april grap zijn, hoewel ik me afvraag of gezien de situatie in Japan idd het wel gepast is om wat voor grappen dan ook te maken voor die mensen daar...
Oh ja, wat betreft de omschrijving van het apparaat doet het mij een beetje denken aan de korg z1 met die piano;s gitaren orgels etc.. of een m1 natuurlijk, maar als het allemaal met oscillatoralgoritmes ( z1 )wordt gedaan ipv samples ( m1 ) lijkt het mij wel vet. Als het echt is :D

Video-beelden :-)

Video-beelden :-)

Videobeelden Jupiter-80 :

Dacht dat Roland met de SH-201 (qua design) de weg aardig had terug gevonden (jammer dat het een VA was en geen echte analoog met vco's), maar als ik alleen het design van de jupiter-80 (laat ik het technische gedeelte nog buiten beschouwing, omdat het weer geen echte analoog is) al zie, schieten mij de tranen in de ogen =(
Roland is naar mijn menig totaal de verkeerde weg op gegaan terwijl Korg aardig goed bezig is :okdan:

Laatst gewijzigd:
OMg.. ik dacht echt dat 't een grap was, had er al geen aandacht meer aan geschonken

Tone Blender
You will love the deep possibilities of the stackable SuperNATURAL architecture and unique features such as Tone Blender, which tweaks values of multiple parameters simultaneously and lets you “Capture” any new combination and save it as a Live Set. Create complex, emotional textures that respond, react, and evolve like nothing you’ve heard before
Pff.. een Clavia-tje doet dit al jaaaren middels morphs, niks nieuws. allemaal blabla

Echt jammer dat ze niet met echt iets revolutionair nieuws komen... beetje netals the A-team opnieuw maken.. voor diegenen die de serie hebben meegemaakt als kind en inmiddels 30+ zijn, is het niet leuk want het lijkt nieteens op 't origineel, onder de 16 mogen ze 't niet zien, boven de 16 kennen ze de originele serie niet en hebben er weinig tot geen feeling bij.. Dus voor wie is 't ?? ehmm ja

Dit heeft niks met Jupiter te maken, slechts de kleurtjes lijken erop.. bah Roland bah.

Het is idd geen grap ...... wtf :bekdicht:

ik was in de video vooral gerciht op wat zich daarachter afspeelt met die stofzuiger.
Dat is nog boeiender dan die kleurenbak. Zelfs de duitse demonstrateur gelooft niet in het product (of hij is gewoon heel erg moe :Z).

Wachten is nu op de JD 8000 en de JP 80.000

wat een slappe hap.. tering
maar idd
WTF IS ER AAN DE HAND MET DIE STOFZUIGER??

Howard Jones (leeft hij nog?) prijst hem iig aan. Hij zal het geld wel nodig hebben...;)

http://www.sonicstate.com/news/2011/...nd-jupiter-80/

Het lijk met momenten wel ofdat ie net niet over z'n nek gaat :r

Moeilijk te oordelen op zo'n filmpje maar het lijkt nagal iel te klinken.
Dat de effecten goed zijn geloof ik graag, het zal ook wel nodig zijn.
Bediening is vreselijk!! wie dat verkiest over een berg schuiven en nobs is een ....

Voorlopig niet voor mij Roland!! ....

ik weet wel waar de stofzuigerslang is gebleven iig

Reputatie?????????
Ze zitten al in een diep dal, ze kunnen al een paar jaar alleen maar omhoog.
Wel leuk dat het stukje Motif er uit geknipt is:)

als ik wil layeren gebruik ik midi of een andromeda (16x).
volgens mij kun je dit soort sounds ook maken met een goede vst.
kijk het klinkt ok maar beschamend ergens dat roland dit weer doet.
waarom noemt roland dit geen v-synth 4 ofso?, ophoeren met je juno en jupiter crap

Back