Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
als ze echt winst willen maken brengen ze de TR909, TR808 en TB303 of Jupiter 8 ECHT exact opnieuw uit...
zetten ze voor 800 euro te koop, zal als warme broodjes gaan....
ze zullen toch zelf wel zien waar vraag naar is?
ik denk het... ik heb er zelf verder totaal geen problemen mee daar het slechts toetsen zijn...Ben ik nou de enige die de keuze voor het keyboard, lopend van E naar G, wel heel apart vindt?

och, hij's niet de enige:Ik kan een heleboel begrijpen, o.a. het Minimoog keyboard beginnend bij F, maar dit ziet er daartegen wel weer uit als een lelijk gebitje IMHO...

dan pak je de boel toch een paar toetsen hoger... je kan ook de synth wat meer naar links schuivenik heb ook liever gewoon van c tot c

kijk... want 'tot C' in het engels is inclusief... (vaak toch)... ik heb nog nooit van 'to and with' gehoord nlik liever tot-en-met C..![]()

kijk... want 'tot C' in het engels is inclusief... (vaak toch)... ik heb nog nooit van 'to and with' gehoord nl![]()
"up to and including"...

kijk... want 'tot C' in het engels is inclusief... (vaak toch)... ik heb nog nooit van 'to and with' gehoord nl![]()
Roland is idd maar een naam en doet wat ie wil... net als een artiest die een nummer 1 hit scoort en vervolgens met een compleet ander nummer komt als opvolger en iedereen het kut vindt omdat ie niet klinkt zoals de 1e...Nogal belachelijk om dan moeilijk te gaan doen over "dit is geen echte Roland!" terwijl die je in jouw optiek al 30 jaar lang heeft laten zitten. Plak er dan gewoon een sticker op.
Op synthforum is de nieuwe synth van de grote merken per definitie schijt omdat het geen re-issue is van een oude topsynth. En re-issues van oude topsynths zijn per definitie schijt op synthforum omdat het geen oude topsynths zijn. En oude topsynths zijn op synthforum per definitie schijt omdat ze overpriced zouden zijn. Dusch.![]()
![]()