Timecop
Preset Manager
bij een test blijkt dat 95 % van de aanwezige niet kan aangeven dat er een verschil is tussen cd en mp3, is dat verschil er dan ook niet of zegt het iets meer over de gemiddelde luisteraar ?
het is gewoon een rare vergelijking, appels en peren zoiets, had roland niet moeten doen en hoeven wij toch ook niet te gaan vergelijken. vraag me af of de gemiddelde luisteraar het verschil hoort tussen :
een electrische en akoestische gitaar?
een hammondorgel met leslie en een d50 ?
een fenderrhodes en een kinderpiano ?
zoiets
wel fijn te horen dat er mensen zijn die nog gaan voor de nieuwe roland producten
Nou dit is ook wel weer een beetje appels met peren vergelijken hoor! Bij die test van die cd's en mp3's weet ik het niet, maar bij die SOS test ging het om een test onder kenners.
Als echte kenners van de JP8 niet het verschil horen tussen een JP8 en JP80 hebben ze het toch heel goed gedaan bij Roland volgens mij.. Dan heb je dus een JP8 met veeeeeeeel meer mogelijkheden! En dat hij Jupiter80 heet wil alleen maar zeggen dat het een geevolueerde versie is. Er wordt nergens gezegd dat het alleen een Jupiter8 is!
Dit is weer zo'n typische vroeger was alles beter discussie. Techniek veranderd nou eenmaal. Die analoge techniek uit de originele JP8 is nu verouderd. Met digitale synths kan je tegenwoordig, blijkt uit die test, net zo'n goede analoog klinkende sounds maken. Dus waarom zou je dat niet met omarmen?